Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Og er det noen her som har vært eller er i et? Hvordan begynte det, hva var de første signalene? PS: Legg gjerne denn ut på skravle, hvis noen vil.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 det finnes jo både psykisk og fysisk vold da. vist du føler det typen din gjør mot deg eller event barn er feil, så kan det være snakk om "vold".. husk det er ikke lov å smekke fingrer eller rise barna, det er vold!!
Suturtang Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror man vet alltid når det er vold.Man bare redd å innrømme det...
Loglady Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 - Påføring av fysisk smerte. - Gjentagende psykisk terror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå