Gå til innhold

Hva definerer dere som vold i et forhold?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det noen her som har vært eller er i et? Hvordan begynte det, hva var de første signalene?

 

PS: Legg gjerne denn ut på skravle, hvis noen vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes jo både psykisk og fysisk vold da.

vist du føler det typen din gjør mot deg eller event barn er feil, så kan det være snakk om "vold"..

husk det er ikke lov å smekke fingrer eller rise barna, det er vold!!

Skrevet

Jeg tror man vet alltid når det er vold.Man bare redd å innrømme det...

Skrevet

- Påføring av fysisk smerte.

- Gjentagende psykisk terror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...