Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Begynner å bli litt imponert over meg selv her. ;o) Jeg kommer stuptrøtt hjem fra jobb, lager middag, legger poden (mannen gjør mesteparten av arbeidet der) tar litt forefallende husarbeid og setter meg på sofaen. Derfra kan jeg se tre ting: pc'en, tv'en og tredemølla. Jeg forteller meg selv at idag, idag kan jeg med god samvittighet droppe treninga, for jeg trente jo i går, jobbet i dag, handlet, gjorde husarbeid, jeg er TRØTT, VIL IKKE!!! Men så går det en halvtime og pokker ta meg om ikke den tredemølla fortsatt står der. Den tårner litt over meg her jeg sitter på sofaen faktisk. Nesten litt skremmende, litt påtrengende. Så tenker jeg at jeg kan jo bare stille meg på den litt. Gå en liten tur, i et sakte tempo. Til jeg kjenner at det er nok. Så har jeg prøvd i hvertfall. Jeg trenger jo ikke gå kjempelangt og fort hver gang! Dermed klyver jeg oppå maskinen og trykker på start, fortsatt litt skeptisk, og så tenker jeg at jeg kan gå litt fort til å begynne med. Det er mest effektivt så da blir jeg sikkert fortest ferdig. Men DA kommer treningsgleden og tar meg! Går kjempefort og kjenner at det går ganske bra! Jeg var kanskje mest psykisk sliten etter jobb! Dette går jo bedre enn i går! Over all forventning! Jeg kan jo bare gå litt til, til jeg har gått så langt/forbrent så mange kalorier/gått så mange minutter! Så jeg gikk idag også. Bare en halvtime, for jeg var virkelig trøtt som en strømpe idag, men på litt høyt tempo og fikkk svettet godt fra meg. Kan noen bære meg i dusjen?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Så flink du er!! Hadde tenkt meg ut på en lang tur idag, men det snør jo sååå masse!!! Får ta litt øvelser hjemme istedet.. =) God helg!! VI snakkes på mandag!!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Takk! Jeg har skikkelig gangsperr i armene etter øvelser på torsdag, det er sånn at det er vanskelig å få opp døra på bilen. ;o) Så var det den treningen idag da? Skal/skal ikke? Tja, jeg har ferske tv-serier nedlastet på laptoppen, men så er jeg veeeeldig klistret fast til sofaen akkurat nå. Hmmm...
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Skulle. 55 min på tredemølla i høy fart. Er shliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå