Romsjulskos har snart to:) Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 leser på trimester 1. at d er mange der som fryser... jeg har fråset ei hel uke nå. dusjer lenge for å få varmen, men blir ikkje noe særlig bedre etterpå. ei natt lå jeg med lue, termoundertøy, to ullsokker og to dyner og da ble jeg varm etter noen timer. jeg har trodd jeg har brygget på noe, men d slår liksom ikkje ut. har aldri tenkt på dette som ei mulig bivirkning... andre som fryser?
januarsurprise Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg frøys i 2 uker før jeg skjønte at jeg var gravid. Rettere sagt; det var slik jeg skjønte jeg var gravid Det varte ikke så mye lenger heller enn et par, tre uker. Lykke til
Spinella Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg frøs også kjempmye da jeg var gravid, men det var ikke sånn KJEMPE tror jeg blir syk frysing, bare sånn at jeg hele tiden hadde et pledd rundt meg. Og etter SA så har jeg gått fra å være en varm person (før jeg ble gravid) til å være ganske frossen. Rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå