Julekule08 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har lest et par steder at man er mer fruktbar etter SA... Noen som har hørt dette fra en lege, jordmor e.l.? Jeg hadde SA 2. juledag, var i uke 5. Hadde vært supert å være ekstra fruktbar nå slik at spiren kan sitte på første forsøk
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 kommer nok helt an på... jeg var ikke det...tok meg 6mnd fra SA til jeg ble gravid igjen men da hadde jeg også hatt en MA i forkant så kan hende kroppen min trengte litt hvile.. men håper du blir gravid fort.. lykke til:)
flypapir Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har også hørt dette og forventet å bli gravid veldig raskt etter at jeg mistet i oktober. Spesielt siden det har klaffet i 1.pp begge gangene før! Nå fikk jeg positiv test i går, var da i 3.pp. Må si det har vært ganske frustrerende ettersom jeg har hatt masse mellomblødninger ol. Men 3pp er jo i grunn veldig raskt uansett da, hvertfall når jeg ser tilbake på de siste mnd... Lykke til, håper spira sitter om ikke lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå