Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg serverte pølser, sjokoladekake og geletog..
Gjest Jawhol Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 pølser, muffins, boller, oppskåret frukt,
mayaya Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Vanlig barnebursdag greier altså? Man pleier ikke å finne noe med mindre sukker og sånn? Min pode har ikke spist sjokolade, gele osv enda han :-p
lille je Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Da er ettårsdagen en gylden anledning:) Min hadde heller ikke smak, spiste sjokoladekaketog med begge hender:) Gud så skjønn han var:)
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jenta mi (og kompisen på 11mnd) skal få en kake hver laget av bokstavkjeks og bananskiver lagt lagvis. Resten av gjestene er voksne (bortsett fra ei på 4 og ei på 5) og får sjokoladekake og mamma engelske julekake med piska krem. Vi feirer ettårsdag imorra
Fire småtroll Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Muffins er alltid populært! Når de er så små gjelder det å finne så små muffinsformer som mulig, det er faktisk populært hos de store ungene også med bittesmå muffins... Det som er så irriterende er at det er kjempelenge siden jeg fant sånne små former i noen butikk, og jeg er tom for de jeg hadde. Ettåringer er somregel mer glad i boller enn bløtkake, og hjemmebakte kjeks er helt topp.
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 På ettårs dagen til snuppa serverte vi kyllingpølser, fruktsalat og sjokoladekake. Snuppa spiste kunn pølse og fruktsalat.
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 feil.. Vi hadde boller, ikke sjokoladekake..
lille je Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 og gutten min HAR smak, han hadde ikke SMAKT....
MamiMaribel Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Jeg lagde suppe og brød (som alle ble superglade for:-), fruktsalat, og et tårn med brownies pyntet med lys og paraplyer. Jeg lagde ikke noe spsielt til barna - vår mini spiste ikke kaker og søtsaker da hun var et år, og det gjorde ikke de andre barna som kom heller:-)
LisaColli Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 satt akkurat å tenkte på det samme selv.. hmm.. har ikke peiling, men var inne på tanken på å lage sjokoladekake.. boller og frukt er jo et litt sunnere alternativ:) rosiner og mariekjeks, hehe skal du ha barnebursdag? vet ikke om jeg orker det i år jeg, midt i barnehagestart og skolestart osv..
rødhette* Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Først skal vi servere pølser og lomper, så blir det sjokoladekaker og kanskje boller etterpå. Lillegutt har enda ikke smakt kake - men det har vært planen hele tiden at første gang han skal få smake det blir i 1-årsdagen sin.
mayaya Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. januar 2008 Ja, klaaart! Jeg eeeeelsker bursdager! *fnis* Men til dere som sier at det er en anledning til å la han smake.. Litt usikker på om jeg synes det, men uansett; hans kompiser er stort sett ikke fylt enda når han gjør det - og da vil vel heller ikke deres mammaer at de skal få? Så hva da??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 De har nå bursdag bare en gang i året =) Min hadde heller ikke smakt noe særlig med kake o.l før bursdagen sin!
mayaya Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2008 Greit med min pode , men jeg tenker på de andre ungene her, som IKKE er ett år enda?
rødhette* Skrevet 4. januar 2008 #19 Skrevet 4. januar 2008 Syns det er opp til enhver å bestemme når de små skal få smake kake første gang, selv om jeg syns at det er unødvendig når de er veeeldig små.... Men av nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor du er usikker på om du synes det er en anledning til å la han smake? Når synes du det passer å la han smake da?
rødhette* Skrevet 4. januar 2008 #21 Skrevet 4. januar 2008 aaaah.... Hva med å ha fruksalat e.l. i barnebursdagen, og kake i familieselskapet? Ellers kan du jo bare servere kake også i barnebursdagen, men ha fruktsalat e.l. til barna, sånn at de foreldrene som ikke vil la barna få kake har alternativ? Jeg hadde ikke gitt lillegutt kake hadde han vært i barnebursdag for f.eks. 1 mnd siden. Men hadde det blitt servert kake hadde jeg ikke reagert på det. Ville uansett hatt med noe til han, da jeg ikke forventer at folk har noe å servere når de er så små.
Carnivale Skrevet 4. januar 2008 #22 Skrevet 4. januar 2008 Trenger ikke gjøre det til et større problem enn at du lager en fruktsalat, pizzasnurrer e.l i tillegg til en kake da. Så får foreldrene velge selv. Er de veldig nøye på det har de helt sikkert med matpakke uansett, tror du ikke
mayaya Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 4. januar 2008 hmm.. lage litt både og ja, kanskje... *hmm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå