Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Og hvor mange venner må jeg ha for å bli facebook-tøs? :-)
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Skjer vel ikke så mye spennende... Den du poker får tilgang til din profil en periode...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Poking er sånn desperat "se på meg" greie. Feks for å sjekke opp leger eller hva det nå var en eller annen brukte det til.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Ok, så poking er ikke tingen? Hva faen er det alle maser om facebook for? Har hatt meg en tur på byen i hjembyen for første gang på jeg-vet-ikke-hvor-mange-år, og det stadige spørsmålet er fremdeles hvorfor jeg ikke er på facebook. Hva gjør man egentlig? Hvordan gjøre facebook gøy?
Süsse Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Det skjer ingenting, bare mer som et hei kanskje? Tror de fleste synes det er morsomt med facebook en periode så er du drittlei det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå