Gå til innhold

Snoket i sambos msn samtaler - blir litt sinna kjenner jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forfjor høst (altså i 2006) hadde jeg og sambo en litt tøff periode. Jeg fant ut (jeg er dessverre litt snokete av meg, men jeg hadde også en vond mistanke) at han hadde tatt kontakt med en jente på et chatterom og hadde over en periode (ca en mnd) snakket med henne på msn. Hun var bare 16 (sambo er 25, var da 24) og samtalene var ikke særlig hyggelige å lese for meg. Han kalte henne jenta si og spurte masse om hun hadde kjæreste, om hun gikk uten truser etc.

Det ble full oppvask og vi fant begge ut at vi hadde ting vi måtte jobbe med for å få forholdet til å fungere. I et helt år holdt han seg av msn (hans forslag) og jeg VEIT han har angra og stritt mye med dette i etterkant.

Så nå er han tilbake på msn (siden oktober ca) og forholdet er bedre enn noensinne. I kveld er han ute med gutta og jeg gikk (dum som jeg er) og snoka på maskina hans og fant en samtale han har med en "Emma". Hun er (ut fra samtalene) 18 år og skal gifte seg til sommeren. Jeg tror dette er noen han kjenner fra før av og de skrev litt om meg så hun vet han har dame. Men... det var likevel noe med den samtalen som gjør meg utilpass. Hun skriver at typen hennes vil følge med henne til Oslo om hun vil det og han skriver at: det skjønner jeg godt sånn som du ser ut ;) Han spør også om kjærlighetslivet hennes er "spenstigere" enn sist. Hva betyr det?

Så skriver de noe om å treffes over en kakao, og en del smilefjes og djevelfjes (6) og hentydninger til noe om en kakaogreie dem i mellom som jeg ikke helt klarer å tyde, men det virker ikke helt uskyldig.Høres rart ut, jeg veit, men det er bare noe med hvordan de skriver det, særlig kjæresten min.

Så skriver han: jeg blir litt fristet...

Hva da? Sier hun?

Til å se deg på webkamera.... Sier han.

Men hun har ikke kamera og så må hun stikke. Og det var det siste av samtalen og den var i midten av desember.

Det virker altså på meg som om dette er noen han kjenner, men jeg har aldri hørt om en Emma som er 18 år... Jeg prøver å ikke legge for mye i dette, men etter min opplevelse med dette sist gang er det ikke så lett.

Noen innspill?

ps. og please ikke si jeg er en psyko bitch og at det er min feil som snoker... jeg har ikke tenkt å si det til ham, men jeg bare lurer på hva dere tenker om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg virker det hvertfall ikke som om dere burde få barn evt.fler barn enda... Er jo helt tydelig at dere ikke har det bra sammen siden du føler at det er "noe" som foregår. Hva hans samtale handler om tør jeg ikke legge meg borti..

Men jeg håper jo at alt ordner seg for deg/dere da:))

Skrevet

jeg hadde blitt pissed! Dette er jo flørting!!! Og jeg hadde nok ikke klart å holde meg å ikke sagt noe.... men vi er jo alle forskjellige..

Lykke til:)

Skrevet

arg,,,, hadde en lignende sak for mange år siden med exen... sa jeg hade lest mobilen hans og hadde en heidundrande oppvask..

Skrevet

Selvsagt hadde jeg stilt ham til veggs- det er jo litt kjipt av deg å snoke i hans samtalr, men sviket han har gjort er jo myyye verre!! Oioi- dette hadde blitt oppvask her i huset ja!! Han er jo på en måte "utro", når han bak din rygg flørter med andre jenter- og spes stort blir sviket etter dere hadde en oppvask om dette i fjor! Han burde lært nå.. Men nå har jeg og sambo et veldig nært og lojalt forhold så dette hadde virkelig vært big deal for meg/ham også (om det var omvendt). Konfronter ham med det- skal du gå og tenke på dette uten å nevne det vil det jo bare bli en svær verkebyll av mistro i ditt sinn. Dialog er nok universalløsningen:) lykke til

Skrevet

Vil bare minne om at når du leser hans msn slik som du gjorde så blir alt tatt ut av sin eventuelle sammenheng!!! Ting som egentlig er veldig uskyldig kan virke fryktelig mye værre om man leser det svart på hvitt!!!

Eks: Sitter sammen med sambo i sofaen og kompisen hans logger seg på.. De sittter og kødder seg i mellom om samboer sin hemmelige elskerinne.. Om at hun skal flytte i nærheten og greier og masse tull. Jeg satt der, så det var veldig morsomt. Men hadde jeg lest msn hans utenom så ville det jo sett MYE værre ut..

Skrevet

Blir msn-samtalene lagret på maskina altså?

Skrevet

han burde lært å slette dem hvis han ikke ville du skulle se dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...