selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 jeg var der i ånden... den fysiske ka-ping lå og purka og sov noen mil unna... i påvente av at ringeklokka skulle skremme livsjiten av meg så jeg fikk levert ungene i barnehagen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Hah, liksom begge to. Unnasluntrere!!!! Dårlig gjort!
Gullemor Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 *ding-dong, nå må du våkne*, ka-ping! Ok at jeg tusler inn på tråden deres (unnskyld, egentlig vålerenga sin, da...)?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2008 Ja, vet du hvorfor? Du skjønner.. Når vi kom på båten rømte Daniel. Samboeren løp etter han. Så skulle jeg sjekke katta og kaninen. Så løp kaninen! Og jeg etter i full fart. Og tror du ikke katta fikk åpna buret så HAN og rømte?!Så der var vi to voksne, ett barn, en katt og en kanin på ville villspor. PÅ en båt! Og vi var innom alle kriker og kroker og ingen mayaya eller no ka-ping! Derfor!
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 *kose på gullemor* ja, ringeklokka! Kaller den det jeg. Så det såh!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 Gullemor og Ingvild Det overlever vi!
mayaya Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Hahahahahhahaha *jeg dauer* Synes jeg ser dere. Synd at jeg sov, da. Og gullemor; ka-ping hadde ikke noe å gjøre her hun heller, så velkommen i klubben!
Gullemor Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Takker for det! ;o) ka-ping: Funnet ut noe mer?? *fnise*
selfangerkjerringa Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Gullemor: nei irriteeeert! mayaya: ja jeg er litt sur for at vålerenga glemte meg *snufs* vålerenga: chezoz for et syn det må ha vært! Helt kongelig!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2008 Mayaya: Søren ikke lett! Gøy i ettertid!! hihi:) Men der tar du feil mayaya: Fordi ka-ping glemte jeg (sorry) =)
mayaya Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Noen vet noe som noen andre ikke vet. Sånn er det med den saken. Og noen er lettglemt. Sånn er det med den saken også. Og Enga er helt vill. Fnis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå