Gå til innhold

Ulønnet permisjon!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ta meg et halvt år ulønnet permisjon hvor jeg skal gå på skole. Skolen varer bare i 4 av de 6 mnd. Derfor skulle gjerne hatt muligheten til å jobbet de 2 første mnd og litt ved siden av.

Har man lov til å jobbe et annet sted mens man har ulønnet perm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke jobbe der du jobber disse mnd da? Be om redusert stilling eventuelt om det er det som er greia. Ellers kan du kun jobbe andre steder om det er avtalt med arbeidsgiver. De kan jo nekte deg permisjon utover de mnd skolen tar..

Skrevet

Det som er er at man må ta permisjonen rett etter fødselspermen..permen er ferdig i slutten av juni og skolen begynner 1.sept...De mnd ville jeg gjerne ha jobbet.

Til vanlig jobber jeg som butikksjef og jeg vil tro at det blir litt vanskelig å ta over butikken igjen for 2 mnd for så å bli borte igjen i 4 mnd..Skjønner?

Derfor skulle jeg gjene bare jobbet litt ekstra et annet sted i mellomtiden..

Skrevet

Hvorfor må du ta den umiddelbart etter fødselspermisjonen? Hvis du skal ha forlenget permisjon pga barnet kan du ikke jobbe andre steder eller gå på skole.. Da søker du jo permisjon på feil grunnlag..!

Skrevet

Leste ikke hele innlegget godt nok ser jeg... sorry. Men hvis det er problematisk for jobben at du kommer tilbake i bare 2 mnd vil de sikkert fint gi deg permisjon disse mnd, men du må jo søke på riktig grunnlag, og opplyse om hvorfor du søker permisjon disse mnd.

Skrevet

Arbeidsgiveren din kan jo gi deg ulønnnet permisjon når han vil. Det eneste er at for å ha rett på det, må den tas rett etter den betalte permisjonen...

Kanskje du kan jobbe som vanlig butikkansatt i de to månedene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...