velsignet med to Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Og bæsjen blir vel ikke vasket skikkelig bort på ull-programmet, eller? Kan jeg vaske den på sterkere varme? Men da blir vel ulla ødelagt....
*Rutletutt* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ta zalo eller domestos fresh på flekken og la ligge til i morgen. Jeg har i allefall vasket Janus ull med bæsjeflekker på vanlig program og 60 grader uten problem:o)
velsignet med to Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Takk for tips, da skal jeg opp å finne zalo-flaska
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Masse rennende vann hjelper også. Pleier jeg å gjøre. Også vaske det på vanlig ullprogram etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå