Gå til innhold

Hvorfor blir man "strippet"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ønsker man å bli strippet? Har det egentlig noe for seg? Og hvorfor i all verden kalles det stripping?!

Kan liksom ikke skjønne at det skal være heldig..? Det skjer jo som regel av seg selv etter hvert uansett. Og er man mye på overtid blir man jo satt i gang på kjemisk vis.

Hva er gode erfaringer med det?

Bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ønsker å bli strippet rett og slett fordi det er bedre at fødselsen starter av seg selv... og ikke kjemisk! Dette gjelder i særlig for førstegangsfødende. En kjemisk igangsetting av fødselen vil ofte føre til flere komplikasjoner, enn bare litt "røsking" oppi der.

Skrevet

Ja, jeg skjønner at det er poenget, men virker det? Er ikke stripping i samme gate/ønsketenkning som å spise en skje kanel eller ha sex for å sette igang fødsel? Altså et slags kjerringråd?

Kjenner ingen det faktisk har funket på, så hvorfor gjøre det? Har det en slags suksessrate?

Lurer ennå..

Skrevet

Jeg ble strippet i går, og riene starta ca 2 timer etterpå.. De har stoppa opp litt innimellom men ting er i hvertfall igang.. Så her tror jeg strippinga framskyndet prosessen litt..

Skrevet

det funka på ei venninne av meg...kansje.... hehe.

hun var 16dager over tiden, og ble strippet. og skal si det skjedde. ungen kom samme dagen. så om det var strippinga som gjorde det eller om fødsel startet sselv er ikke godt å si.....

Skrevet

kan noen fortelle meg hva stripping er???? har lest om dette så mye,men fremdeles ikke skjønt hva som foregår da....

Skrevet

stripping er når jordmor kjører fingra oppi der du vet og tøyer i livmorhalsen eller tappen så den modnes raskere...sies det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...