Gå til innhold

Oppdaget noe flaut igår :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg har gått opp litt vel mange kg under svangerskapet,selv om det ikke er enormt mye er det noe med følelsen jeg har selv.

Et par ganger hos legen min har jeg derfor blitt sjokkert når jeg har gått på vekta,for den viser et par kg mer enn min..

Så da litt flau og irritert og sjokkert på en gang ,når jeg har veid meg hos legen,har jeg trukket fra et par kg når jeg har sagt til han hva det står i skjermen.... To ganger bare altså,og jeg vet jo hvor teit det er :)

Men igår oppdaget jeg at iom at vekta er digital har han en liten skjerm på sin pult som viser nøyaktig det samme som jeg ser.. men altså ikke har sagt hver gang.. HIHI,ble så flau igår,tenker han har flirt litt inni seg de gangene... Så jeg har lært: Ærlighet varer lengst !! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe....

Artig...=o) Tror jeg hadde blitt temmelig flau selv ja...=o)

Skrevet

Hehe.. huff da.. ;)

Skrevet

Hahahaha. Utrolig bra :D

Skrevet

Men kanskje han har trodd at du har gjort det pga du sikkert veier deg med klærne på:)

Jeg veier meg med klær og sko på hos legen, han sier bare jeg skal trekke fra ett par kilo;)

Skrevet

Hehehe....komisk hehe:=)

Skrevet

Uff! Hi,hi....... litt flaut skjønner jeg......... men si at du trakk i fra 2 kg p.g.a klærne.....det hadde jeg gjort =0)

Skrevet

Ha ha ha! Nå måtte jeg se høyt. :o) Hadde nok blitt flau selv, ja! Godt en kan le av det hele etterpå :o)

Skrevet

Hohoho :-D takk for dagens gode latter!

Du er sikkert ikke den eneste og han ler sikker litt inni seg sjøl hver gang han også, det er jeg sikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...