wireless wife Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har gått ned nesten 2 kilo i jula!!! JAAAAA!!!! Jeg er SÅÅÅÅ stolt!!! Det har vært hardt, men med litt sukkerfritt krisegodterier har jeg klart det!!! :-D
ApriIbaby Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Dårli spøk. Du har jammen vært flink. Det står det virkelig respekt av ! *klapper*
Mille** Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Da hadde jeg følt at jeg hadde gått glipp av halve morroa med jula, og vel så det. ;o) Men gratulerer med vilje av stål!! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 så flott, men jeg tar julekiloene mine med humør og tenker at jeg jaggu ikke ville vært uten skum-nisser berlinerkranser kromkaker juleribbe ekstra feit saus pinnekjøtt POTETER og mer saus twist nøtter mer twist mer skum nisser og konfekt!! hehe.
wireless wife Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 Neida jeg har ikke vært syk. Og ikke har jeg holdt meg unna godterier heller. Jeg har spist pinnekjøtt, ribbe, saus, kålrabistappe, pepperkaker, sjokoladekake, muffins, sjokolade, skumnisser, lakris, vingummi, mintpastiller, karameller, fruktkarameller, brus og drops i mange varianter. MEN, jeg var smart og kjøpte/lagde/bakte sukkerfrie varianter. Mer skal det ikke til. Kutt sukkeret! :-D
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Gått ned 2,5 kg i jula jeg og=) Trikset? Matlei.
cherry coke Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Jeg gikk ned 2,5 kg i jula. Men det var omgangssyken, og jeg gikk glipp av bla pinnekjøtt, helstekt indrefilet, kamskjell og kongereker+ masse godteri og konfekt=( Hadde gjerne gått OPP 2,5 kg for å nyte de godene der....
Northernlights Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Lagt på meg i jula,jeg =o) Og det gjør ingen verdens ting! Jeg har kosa meg med ALT man kan kose seg med i Norge i jula. Drukket mer julebrus enn noen av dere her inne :-p
wireless wife Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2008 Hehe. Da har du sikkert ikke så mye til overs fra før av. Jeg har hatt det like bra i jula da. Merker ikke forskjell på om det er sukker eller ikke i søtsakene. Bortsett fra at jeg ikke kjenner meg så tung i kroppen etter det sukkerfrie da.
Gjest MMJ Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Så deilig, håper du har hatt en fin jul for det om
Adalis Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har faktisk også gått ned en kg i jula!! Og jeg har alltid pleid å gå opp 4-5, hver jul! Så jippi!! ) Jeg gjorde ikke noe for det, annet enn at jeg ikke har spist kaker, men har vært kvalm hele jula, så har ikke vært fristende uansett.
Hyacinth Bucket Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har gått opp i jula og er dritsur for det! Mest av alt fordi jeg ikke kan skylde på noe annet enn at jeg har spist mye...alt for mye. Selvdisiplin... kom og ta meg!!!
wireless wife Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2008 Adalis: Gratulerer. Er det ikke herlig??? Beretta: POFF!!!! (Kan du kjenne det? selvdisiplin i vente)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 jeg går altid ned i julen. tror det er alt sukkeret og fettet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå