Gå til innhold

Undersøkelse - hvor ofte bytter dere bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytter dere den hver dag slik som truse? Og bruker dere "truse og bh-sett" hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter stort sett hver dag.. har nesten aldri på meg noe som matcher:P hehe... Men har bare svarte og noen hvite bher da..

Skrevet

Sett blir det bare til veeeldig fint bruk... eller hvis det slumper til å bli sånn en dag. Skifter bh hver andre-tredje dag, kanskje, oftere hvis jeg svetter mye.

Skrevet

Skifter BH hver andre dag. Truse hver dag. Var veldig nøye på å ha sett før men er ikke det nå lengre. Synd egentlig.

Du da HI?

Skrevet

Jeg bytter hver dag, men bruker sjelden et sett som hører sammen.

Skrevet

når det gror melke mugg på den.. hihi.. hysj og fysj..

nei kommer ann på egentlig:D men bytter ikke hver dag nei

truse bytter jeg hver dag, men føler ikke at en bh blir så fort skitten som en truse

Skrevet

Har ingen sett tror jeg... Kan godt bruke en bh 2-3 ganger før jeg vasker den, .

Skrevet

jeg bruker aldri sett. tror ikke jeg har noe sett en gang. har stort sett bare sort da så ett fett.

bytter stort sett vær dag, men om jeg bare skal være hjemme og slafe så tar jeg ofte den jeg hadde på i går. men da gidder jeg ikke dursje heller.. tihi

Skrevet

truse og bh sett er for dager der det trenges litt ekstra piff.. haha. som regel er jeg mismatched ja. i dag, rød bh og hvite kiwi-truser. hehehehehe.

men jeg bytter vel ca annenhver dag ja. og noen ganger gidder jeg ikke vaske den men bare lar den lufte seg på stolen på kjøkkenet. hahaha. jeg er så lat. men det lukter jo ikke vondt av de da.

Skrevet

Jeg bytter veldig sjelden bh, men truse byttes hver dag. Må legge til at jeg ikke bruker bh til hverdags da, kun om jeg bruker topper ute blandt folk som krever bh. Hater bh!

Sett har jeg derfor ikke så mange av, har mest amme-bh'er

Skrevet

Bytter annenhver dag ca.

Ikke så ofte jeg har sett.

Skrevet

Har selv sluta å kjøpe sett. Litt synn... Men trenger komfort i trusene og det er ikke alltid at det henger sammen med hvilke BH-er som sitter pent under klærne eller som er fancy :-)

Bytter truse hver dag, men det er ikke sjelden jeg bruker bh'n bare en dag om gangen.

Skrevet

Bruker skjelden bh.

Skrevet

Bruker ikke bh. Har lette, små og snille pupper som ikke lekker. Heldige meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...