Rødtopp75 og to små Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei. Neste leketreff blir hjemme hos Josefine og meg torsdag den 10. januar. Mer info ligger på FB. Fint om de som kommer kan si fra. Vi gleder oss
Två små trollungar Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Vi blir ikke med denne gangen. Har tilvenning i barnehagen og 1-årskontroll med vaksine den dagen... Men hvis det blir treff lenger frem når jeg har fri fra jobben eller jobber kveld kan det hende at vi blir med. Kos dere massevis!
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei. Vi kommer, om vi er friske.. LilleM har ørebetennelse og går på penicillin om dagen. Har hatt noen uker med mye sykdom fra og til, så nå venter jeg med å være sosial til han blir 100% frisk. Håper det er OK om vi har forbehold om det...
Rødtopp75 og to små Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2008 Ikke noe problem. Håper dere blir friske, men ta den tiden dere trenger. Trenger ikke få sikker beskjed på forhånd. Bare se det an til torsdagen du. Josefine sender bli frisk klem til lilleM og håper han kan være med og åle seg rundt på torsdagen
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Vi kan desverre ikke da vi har besøk av tanta til Mathea. Ha en fin lekedag
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Hei Hvis formen min er bedre i morgen så kommer vi en tur.
Solstråle72 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Så dumt, vi har allerede planer i mrg. Skulle gjerne vært med. Er lenge siden vi har sett dere nå, både store og små.
Rødtopp75 og to små Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Må dessverre avlyse leketreffet da Josefine har blitt syk Håper vi kan finne en ny dato, neste torsdag eller om to uker som passer å treffes i stedet ? Kan de som har noe ønsker eller noen datoer som ikke passer svare på det.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Ok... vi kan ikke neste torsdag men uka etter det er vi ledige. God bedring til Josefine. Er ikke mye i form selv jeg så det går sikkert fint.
heiamagen Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Heisann og godt nyttår Passer dårlig med leketreff for oss i morgen desverre. Ha det gøy dere som skal leke! Og god bedring til syke små!
eple72 Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Godt nyttår alle sammen , Vi er syke så vi kommer ikke . - skulle veldig gjerne vært med på lekestund men får vel ligge på gulvet med oda alene i morgen da- stas---mange gøye leker [ he he]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå