Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 den logic(?) modellen 0-13 kg tror jeg det er Har en datter på knapt 3 mnd men syns stolen er blitt lattelig liten til henne. Greit hun er stor og go + lang og mye ytterklær nå for tida men syns jeg må sliiite for å få festet selene til "knappen der nede" ???? Har fulgt bruksanvisningen og endret selene ett hakk opp + løsnet det jeg får løsnet for å få bedre plass til henne, men virker dritliten =( Tips?? Ærfaringer med denne??
Leandermamma Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Har du prøvd å ta vekk isoporplaten i bunnen? Har du slakket selne helt ut for så og stramme de igjen etter at du har festet henne? Gutten min er 8 mnd og ca 8400g og han har god plass selv når han har dress på seg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Her ble den brukt til poden var 8mnd.. da synes jeg det begynte å bli vanskelig å få plass til han i den! Har du tatt bot alt det er av innlegg i den? Da blir det betraktlig bedre plass i den ihvertfall! Men, du tilpasser selene til henne????? Det er en knapp der den lange snora henger ut, det gjør at du kan dra ut selene så hun får god plass, så drar du i snora og strammer selene igjen!
2 i talet Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Vi har den og. Jenta vår på vel 9 kg bruka den og.. 7 og en halv mnd Har tenkt å bruke den ei stund til(syns og den virka litt liten)
En liten mamma Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Vi byttet til stor bilstol idag, lillesnuppa er 11 måneder. Vi syns ho har hatt god plass hele tida, men nå er ho såpass lang at det passet fint å bytte. Regner med at du har tatt ut spedbarnsinnlegget? I så fall kan jeg nesten ikke skjønne at ho har dårlig plass, jenta mi satt greit selv med dress på...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Mini på 5 mnd (8500 g) er snart for stor for setet ... trangt på sidene og han er blitt for lang i bena. Blir vel å bytte nokså snart.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Den ble for trang for vår baby nå, og han er fem måneder. Han ble for lang i ryggen for den, og med vinterdress ble stolen for trang (stakkars baby hehe). Så nå har vi bytta til cosmic comfort fra acta graco, som er beregnet fra 5 måneder Må legge til at jeg har vært veldig fornøyd med logico. Kjempe god sidebeskyttelse og lillegutt har sovet så godt i den! Hadde mirage trille til, og det gjorde raske shoppingærender til en drøm for både babyen og oss foreldre. Skal definitivt bruke logico til nestemann også, om vi er så heldige å få fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå