Gå til innhold

Har alle kynnere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 og tror enda ikke jeg har hatt det. Føler alle prater om kynnere, er det normalt å ha det fra uke 32? Og hvordan kjennes det egentlig ut?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja alle har det, men som med meg i mitt forrige svangerskap så kjente jeg dem ikke. Jm på sykehuset spurte for litt siden om jeg hadde det sist, og jeg sa nei og da smilte hun godt og sa at alle har det man bare kjenner dem ikke. Er livmoren som trener seg opp :-)

 

Kjennes ut som hele magen strammer seg, og man bærer en bowlinkule på magen. Hvis du får en når du reiser deg fra sofaen er tar det litt før man kan strekke ut ryggen og stå rett for at magen strammer seg og det tar noen sekunder før den slapper av.

 

Skrevet

Tusen takk for svar - da er jeg bare heldig som ikke merker det så godt foreløpig.

Skrevet

Jeg er nå i uke 32 og kjente min første kynner for 4 dager siden. Deretter har jeg kjent 2-3 daglig. Kun når jeg reiser meg opp fra sittende stilling... Ikke vondt, men veldig tungt :-)

Skrevet

Dere er heldige som ikke ar kjent noe til det. Har vært plaget med kynnere siden uke 19. Og det har gitt meg mange bekymringer. Nå har jeg ikke så altfor mange ukene igjen, så slapper litt mere av nå. De sier at man gjerne ikke kjenner det som førstegangs. dette er mitt første, så da lurer jeg på hvordan det blir neste gang....

Skrevet

Jeg er i uke 40 og har ikke merket noe til kynnere, aner ikke hva det vil si. Ikke har jeg merket at magen har strammet seg eller noe heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...