Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er i uke 32 og tror enda ikke jeg har hatt det. Føler alle prater om kynnere, er det normalt å ha det fra uke 32? Og hvordan kjennes det egentlig ut?
Athina' Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja alle har det, men som med meg i mitt forrige svangerskap så kjente jeg dem ikke. Jm på sykehuset spurte for litt siden om jeg hadde det sist, og jeg sa nei og da smilte hun godt og sa at alle har det man bare kjenner dem ikke. Er livmoren som trener seg opp :-) Kjennes ut som hele magen strammer seg, og man bærer en bowlinkule på magen. Hvis du får en når du reiser deg fra sofaen er tar det litt før man kan strekke ut ryggen og stå rett for at magen strammer seg og det tar noen sekunder før den slapper av.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Tusen takk for svar - da er jeg bare heldig som ikke merker det så godt foreløpig.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er nå i uke 32 og kjente min første kynner for 4 dager siden. Deretter har jeg kjent 2-3 daglig. Kun når jeg reiser meg opp fra sittende stilling... Ikke vondt, men veldig tungt :-)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Dere er heldige som ikke ar kjent noe til det. Har vært plaget med kynnere siden uke 19. Og det har gitt meg mange bekymringer. Nå har jeg ikke så altfor mange ukene igjen, så slapper litt mere av nå. De sier at man gjerne ikke kjenner det som førstegangs. dette er mitt første, så da lurer jeg på hvordan det blir neste gang....
Pockahontas Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er i uke 40 og har ikke merket noe til kynnere, aner ikke hva det vil si. Ikke har jeg merket at magen har strammet seg eller noe heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå