Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 ofte baby...hehe =) http://prinsene.blogspot.com/
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Utrolig nydelig sønnen din er. Kevin er jo bare et kjempesjarmtroll. Når har lillebror tenkt seg ut, da?;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 hehe søt han er =) men kan jeg spørre,hva heter du egentlig ? =) nysgjerrig jeg..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Skjønn gutt Gleder han seg til å bli storebror da?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Spennende da Kom Kevin før eller etter termin?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Akkurat en uke før termin =) Men jeg ble satt i gang pga mye vann i kroppen..
Polyxena Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 Helt nydelig liten gutt Så koselig at han gleder seg til lillebror kommer! Håper ikke han blir skuffet, slike nyfødte er jo ikke så fryktelig morsomme å leke med. Men du klarer sikkert å finne på noe dere kan gjøre sammen, lese mens du ammer/gir flaske, f eks. Det var en hit her i huset.
Polyxena Skrevet 4. januar 2008 #14 Skrevet 4. januar 2008 Må bare nevne noe helt annet: Jeg så på lista di over ting du skal ha med på sykehuset at du har pakket tamponger. Det er fy-fy etter en fødsel, må for all del ikke brukes! Du har et åpent sår inne i magen, og tamponger er fin grobunn for bakterier. Følgene kan bli alvorlige, ikke ta den sjansen. Jeg er tampong-fan selv (eller rettere sagt, jeg er bind-hater), men etter fødslene har jeg holdt meg til bind. Ikke meningen å bry meg med noe jeg ikke har noe med, men ikke utsett deg for noe skummelt!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. januar 2008 #15 Skrevet 4. januar 2008 Tenkte samme tanken da jeg leste listen... Får håpe lillebror kommer snart og da, så dere slipper å vente så lenge
NoDoubt Skrevet 4. januar 2008 #16 Skrevet 4. januar 2008 Skjønn han er:-) Leste pakke-lista de til sykehuset. Skal du seriøst ha med tamponger? Du vet at de kan sette seg fast/gro inn i eventuelle rifter?! AU!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå