Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig nydelig sønnen din er. Kevin er jo bare et kjempesjarmtroll. Når har lillebror tenkt seg ut, da?;-)

Skrevet

hehe søt han er =)

men kan jeg spørre,hva heter du egentlig ? =)

nysgjerrig jeg..

Skrevet

Skjønn gutt :D

Gleder han seg til å bli storebror da?

Skrevet

Spennende da :D Kom Kevin før eller etter termin?

Skrevet

Akkurat en uke før termin =) Men jeg ble satt i gang pga mye vann i kroppen..

Skrevet

Helt nydelig liten gutt :) Så koselig at han gleder seg til lillebror kommer! Håper ikke han blir skuffet, slike nyfødte er jo ikke så fryktelig morsomme å leke med. Men du klarer sikkert å finne på noe dere kan gjøre sammen, lese mens du ammer/gir flaske, f eks. Det var en hit her i huset.

Skrevet

Må bare nevne noe helt annet:

Jeg så på lista di over ting du skal ha med på sykehuset at du har pakket tamponger. Det er fy-fy etter en fødsel, må for all del ikke brukes! Du har et åpent sår inne i magen, og tamponger er fin grobunn for bakterier. Følgene kan bli alvorlige, ikke ta den sjansen.

Jeg er tampong-fan selv (eller rettere sagt, jeg er bind-hater), men etter fødslene har jeg holdt meg til bind.

Ikke meningen å bry meg med noe jeg ikke har noe med, men ikke utsett deg for noe skummelt!

Skrevet

Tenkte samme tanken da jeg leste listen...

Får håpe lillebror kommer snart og da, så dere slipper å vente så lenge :)

Skrevet

Skjønn han er:-)

Leste pakke-lista de til sykehuset. Skal du seriøst ha med tamponger? Du vet at de kan sette seg fast/gro inn i eventuelle rifter?! AU!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...