Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. januar 2008 Noen må da vite det!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Oh... Men åssen vet man at det er maserier da? :S
Athina' Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Nesten som kynnere bare mere slitsomme, kommer gjevnt uansett om du står,går, ligger eller dusjer - ikkeno roer dem ned, og det kan være opptil ett minutt de også som vanlige rier. men som det står skrevet ovenfår er det ikke noe mål og mening med dem, og de har ingen modningseffekt, bare kroppen som er onskapsfull mot seg selv! Det er no forbanna drit for det er slitsomt og kan være smertefullt :-(
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Signerer den siste setningen din jeg, Athina... :S
Athina' Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Majja: Holder dem på hos deg også enda? Er så drittlei dem jeg at fy faen!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Jada, her er det ingen endring.... Heller ikke til det bedre. Slitsomme greier, blir så frustrert av dette! JM var syk i går, så jeg fikk time hos vikarlege som ikke skjønte hva modning var en gang. Også mente hun (etter at jeg forklarte) at dette bare ble sjekket om man hadde tegn til modning.... Ehhh... HALLO?!
Athina' Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Herregud, dusteleger! En jm forstår slitet så snakk med henne i allefall for det kan være at de lar deg slippe etterhvert og setter deg i gang for å gå sånn er helt jævelig og sliter en ut. Skal jo eksistere etterpå også, og for å ikke snakke om fødselen. Kroppen er jo utslitt :-( Hadde selv en smertefull, krokbøyd, høylydt shoppingrunde fra helvete i dag så selv om jeg gruer meg som en hund til mandag, så gleder jeg meg til å bli ferdig. Da blir det vel sutring over etterriene! Ord med rier er no dritt hehe
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Skal til JM på tirsdag igjen, hun ringte meg nemlig i stad for å høre om jeg hadde fått kontroll i går. Og hun ble litt sjokkert over denne legen, så regner med at hun sjekker ståa der nede, om noe ikke har skjedd innen tirsdag da.... *håpe håpe* Begynner faktisk å bli litt bekymret for hvor kreftene skal komme fra, for det begynner å tømmes nå ja. Og det allerede før fødselen!! Dårlig utgangspunkt...:S Har lest innleggene dine ang igangsettinga, så skjønner at du gruer deg veldig ja.. Men på en annen side; Du kommer deg helt sikkert gjennom det også, og da er du ferdig!! Tenk på det, da slipper du denne ventinga og "torturen" her.. Etter at etterriene har gitt seg ja, vel og merke...
Athina' Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Skal krysse fingrene for deg! Og for at jm din er forståelsefull og henviser deg videre! Ja det skal være godt å bli ferdig, og ha han på utsiden. mmmm sitter her å smiler nå :-)) Må sette laptop'en på lading så nå blir jeg borte litt igjen. Heldigvis er datteren min borte så jeg kan bruke den når jeg vil... når den er oppladet da :-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Mye lettere å være positiv på andre sine vegne kjenner jeg;) Får håpe helgen gjør susen for din del da, så kroppen din setter igang selv.. Uansett, du er mamma igjen om ikke mange dagene! Det er faktisk så du kan begynne å telle timer i stedet (for å være helt sikker på at tiden går ekstra sakte, mener jeg;)) Vi skal snurre film nå, det var dårlig med fredagsunderholdning på TV`n i dag. Krysser fortsatt fingre for deg, og ønsker deg masse lykke til om noe skal skje før vi "snakkes" igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå