Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i dag og hadde nesten ikke vokst på 1,5 mnd. så skal til sjekk på sykehuset??? betyr dette at bab yen er veldig liten. ? er i uke 29 og symfysemål på 24. ???noen med erfaring fra dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor du har ligget på kurven ved tidligere målinger. jeg målte også 24 cm i uke 29, og min jordmor reagerte ikke på dette ettersom tulla følger sin egen kurve. Hvis du derimot har stått stille på kurven i 6 uker, er det kanskje på tide å sjekke det.

Skrevet

jeg har ligget på den røde streken tidligere, men nå helt nederst på den grønne feltet. bare opp ca 1-2 cm fra sist i november. har gått opp lite i vekt selv også da. uff blir så bekymret for den lille, men h..n sparker som den skal så alt er vel bra. hvor stor kommer jenta de til åi bli? hvilken hjerteslag har hun??

Skrevet

Hun kan jo ha forandret leie, slik at magen måler kortere (eks. tverrleie), men det er kanskje greit å få det sjekket på en ul for sikkerhets skyld. Jeg har ligget under den røde streken hele veien, og det gjorde jeg i mitt andre svangerskap også, og han veide 3100 g da han ble født. Hjertelyden hennes ligger mellom 137 og 145!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...