Gå til innhold

Hvor kjøpte dere vinter-/dundyne til barna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fru Lyng (husker ikke helt hva jeg betalte, men de var på salg)

De har salg nå også:-))

Skrevet

Hva og hvor er Fru Lyng?

Skrevet

jeg har kjøpt junior dundyne på princess eller kid.. hmm.. med flanell trekk.. ble 500kr

Skrevet

var innom både babyshop,kid, hansen og dysvik,princess og jysk. kjøpe på jysk, for den var billigst der. :) husker ikke hva jeg betalte jeg, lurer på det var rundt 200 for dynen og 50 for puten eller noe sånt.

junior str.

Skrevet

Snuppa fikk dun dyne og dun pute av mine foreldre til jul. Mamma kjøpte lett dundyne og lett dun pute, det passet perfekt for et lite barn. Vet at min mamma handlet på halvpris, mener ordinær pris var 1499 for dyna og 750 for puta. På dyna står det Norsk Dun, Europeisk gåsedun - light, størrelse 140 x 200 58 karo, yttertrekk 100 % bomull, bæreevne 10-12, 600 gr Ny hvit europeisk gådedun 90% dun og 10% fjær. Så er den merket med Nomite=spes egnet for husstøvallergikere.

Dyna er kjøpt hos O.Hansen i Moss som er en SOV butikk. Kjempe god dyne, snuppa koser seg fært med ny dyne:))) Regner med at det er en dyne vi har i mange, mange år:))

Skrevet

Oi, det var jo en overkommelig pris! Var det dun eller?

Skrevet

Jeg betaler ikke 2250,- for dyne og pute. Det er bra sikkert...

Skrevet

Men det er halv pris av 2250 da, det hjelper jo litt....men er enig at 1.125,- er mye penger, men så skal snuppa på 3,5 år bruke den i mange år da.

Skrevet

Lille fikk samme dyna som bente69 har til jul. betalte 500 for den da det var 1000 avslag *yippi*

Er jo voksendyne til å bruke i mange år da...

Skrevet

kjøpte på jobb(hansen og dysvik) husker nok ikke prisen, dyna ligger på litt over 600 å puta ca 150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...