Gå til innhold

mme bytte.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. vi bruker hipp mme men vi skla på utr og da hadde vært veldig lettvint med ferdig mme slik som småfolk el nan sin,,

hun er 4 mnd.

hadde dere bytte bare en dag??så tilbake til hipp dagen etter.

el kan vi lage ferdig og ha på flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker også hipp til vanlig, og småfolk når vi er på tur (hvis jeg får tak i det i tide).

Bytter bare, ikke noe styr.

Eventuelt har jeg med kokt vann på termos og pulver i en boks, slik at jeg kan lage direkte.

Ikke anbefalt å lage ferdig på forhånd, med mindre du kjøler raskt ned og kan holde det kaldt frem til du skal bruke det. Dette pga fare for bakterievekst i melken.

Hadde noe nan2 ferdigpakke stående som jeg tenkte å gi tvillingene i dag (lettvint å varme i mikroen når de var skrubbsultne etter vi hjem fra tur), men det spyttet de bare ut igjen ;) Skulle ikke ha nan når de kunne få hipp :D (Småfolk er derimot ikke noe problem).

Skrevet

Heisann

Jeg bruker også Hipp og bytter ikke bare for at vi skal på tur. Jeg tar med nykokt vann og pulveret i en boks. På forhånd har jeg kokt vann som jeg fyller på flasken som jeg har stående i kjøleskapet til jeg reiser. Dette er halve av måtidet hennes. Når hun skal ha mat fyller jeg etter med varmt vann. Da blir det akkurat passe. :) Synes det er både enkelt å praktisk. Men en finner jo fort ut hva som er best for en selv..:)

God tur da...:)

Skrevet

Lag ferdig og ha på flaske..

Man kan jo lage maaaange flasker samtidig å pakke med seg.

ELLER sånn avent-dispenser til pulver (plass til 3 matinger) og en termos med vann og bare èn flaske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...