Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 har dere regntrekk til vognen?? har kjøpt 2007 mod, som skal være vind- og vanntett (eller er det vannavvisende?), og funderer på om det er vits i å bruke 300 kr på regntrekk? Vet med meg selv at jeg ikke kommer til å gå tur når det regner mye, og da dekker jo det trekket (som man har over bagen) som følger med like mye som et regntrekk...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja, men hvis du ikke kjøper så ikke trekk ned kalesjen etter regnvær. La den stå oppe slik at alt vann har rent av.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Ja, du burde kjøpe regntrekk! Jeg trodde det skulle holde fint med det trekket som er vind-og vanntett, men neida! En tur ut, og med overraskende regnvær, så var det ikke mye tørt på toppen av dyna til snuppa gitt
EnUndreneMor Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 ja men mitt kosta bare 170 elle rno.. og jeg bruker det innmari mye.. syns vogna blir litt klam uten liksom.. har 2007 mod selv, og sel om den er vanntett og vindtett osv bruker jeg dette. blir vogna stående med vann på seg er det fort at den mugger, og det er ett evig kliss å t ainn vogna i bilen hvis den er brukt uten regntrekk.. blir så innmari klamt:(
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 okei, da blir det regntrekk ) Finnes det noen billige som passer til simo duo??
EnUndreneMor Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 tror ikke det jeg har er laget til simo, men det passer nå perfekt.. hehe.. og som sagt det kosta ikke mye, men det er verdt pengene.. jeg bruker det når det snør og regner osv osv:) det sparer vogna oxo om du har evt tenkt å selge den senere.. jeg har ikke tenkt å selge mi men jeg vil ikke at den skal mugge før neste mann;)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2008 Har tenkt på det jeg også, at det vil beskytte vogna... Tror de har regntrekk på cubus, kan jo sjekke det før jeg kjøper orginalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå