Gå til innhold

der i uke rundt 34 og utover

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen? skal begynne på et nytt emne og forberedelse til ny eksamen da, som avsluttes når jeg er i uke 37. burde jeg fortsette eller ta sykmelding fra den tiden.. dette er en gruppe eksamen, så hvis jeg blir syk under emnet må jeg uansett vente 1 år... sikkert vanskelig å svare på siden vi alle er så forskjellig. starter på 3 tri på søndag...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Jeg er i uke 36 og i strålende form, foruten at jeg har et bekken som svikter totalt, men det har det jo gjort gjennom hele svangerskapet da :)

Skrevet

hadde ikke gått for meg! jeg har mye vann i kroppen. hovne fingre/hender. værker utover i alle ledd i hånda og armen, Får ikke sove på natta pga vondt. Klarer ikke skrive handleliste engang.. kvalm og diare. vondt i rygg og bekken.. og MYE kynnere!! uke 34 nå.

SÅ LYKKE TIL!!!!"

Skrevet

Som du selv sier, alle er forskjellige, så du må jo til syvende og sist bare lytte til din egen kropp. Jeg er 35 uker i dag, i super form, har ikke hatt nevneverdige plager og ville ikke hatt problemer med å ta et emne. Men du kan vel bare melde deg opp og så evt. hoppe av hvis det blir helt umulig å gjennomføre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...