Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 hvordan er formen? skal begynne på et nytt emne og forberedelse til ny eksamen da, som avsluttes når jeg er i uke 37. burde jeg fortsette eller ta sykmelding fra den tiden.. dette er en gruppe eksamen, så hvis jeg blir syk under emnet må jeg uansett vente 1 år... sikkert vanskelig å svare på siden vi alle er så forskjellig. starter på 3 tri på søndag...
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg er i uke 36 og i strålende form, foruten at jeg har et bekken som svikter totalt, men det har det jo gjort gjennom hele svangerskapet da
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 hadde ikke gått for meg! jeg har mye vann i kroppen. hovne fingre/hender. værker utover i alle ledd i hånda og armen, Får ikke sove på natta pga vondt. Klarer ikke skrive handleliste engang.. kvalm og diare. vondt i rygg og bekken.. og MYE kynnere!! uke 34 nå. SÅ LYKKE TIL!!!!"
juhuuuu Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Som du selv sier, alle er forskjellige, så du må jo til syvende og sist bare lytte til din egen kropp. Jeg er 35 uker i dag, i super form, har ikke hatt nevneverdige plager og ville ikke hatt problemer med å ta et emne. Men du kan vel bare melde deg opp og så evt. hoppe av hvis det blir helt umulig å gjennomføre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå