MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 eg vil strikke et pledd til jenta i magen, men er usikker på tykkelsen på pinnene...Noen som vet hva eg kan bruke?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Kommer litt an på garntykkelsen også. Står anbefalt pinnetykkelse på etiketten på garnet. Også om du skal strikke etter oppskrift, står det i oppskriften, både hvilket garn og pinner du skal bruke.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Oki. Tusen takk for hjelpa=)
Babyluren Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Hei. Jeg anbefaler nøstebarn sitt standard babyteppe. Garnet er ganske tynt, men kjempedrøyt og det strikker på pinne nr. 6. kjempelett og resultatet blir bare herlig, varmt, lett og luftig!!!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg kjøpte ett mønsterhefte på europris. nr.12. Det er et kjempefint mønster. nr 12-6 i det heftet. Det er ett vognteppe, men kan godt bruke d som kosepledd. Det bruker jeg det som. Det er p. 2 1/2 på riller og 3 på vanlig mønster. Men vil du ha ett helt enkelt pledd kan du f.eks strikke "kulemønster",, 1 rett-en vrang, så motsatt på neste pinne. ca. 300 masker da får du ett stort pledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå