Gå til innhold

hjeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke bra i dag i det hele tatt!! er i uke 31+3 og har vert svimmel. tidligere i dag, svartnet det for meg og jeg holdt på å gå i gulvet. å nå senere i kveld ble jeg like svimmel og måtte gå på toalettet å spy, for jeg ble så kvalm. jeg følte meg veldig slapp og uvel!

Føler meg også litt rar i magen :S uff... noen som har svar på det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer hun over her, ring føden:) Er jo en del omgangssyke og slik som går nå, men bedre med en sjekk for mye enn for lite!

Lykke til:)

Skrevet

ring føden og forklar hvordan du har det,kanskje du kan komme dit for en sjekk.lykke til

Skrevet

ja, jeg prøver å ringe dit, men det har vert opptatt i 20 minutter nå!!

tror jeg blir gal!

Skrevet

Så bra at du ringer:)

Hold ut, hehe, er desverre ikke lett å komme igjennom på telefon til helsevesenet!

Masse lykke til.

Klem

Skrevet

kan være mangel på jern,, men kan også være tegn på svangerskapsforgiftning... sjekk det opp du..

Skrevet

Heisann :) nå har jeg vert på føden å fått sjekket opp hva som var gale!

I går ettermiddag var jeg hos legekontoret å tok urinprøver fordi at jeg trodde jeg hadde urinveisinfeksjon, men da sa dama på kontoret at den prøven var HEEELT fin, og at det var ikke noe gale i det hele tatt.

jeg har gått å kjennt at noe ikke var som det skulle, fordi at jeg har svidd litt når jeg har gått på toalettet å sånn. Å nå i kveld så fikk jeg komme inn på føden å de fikk skjekket meg. Jeg tok urinprøver og etter det kom jormoren min inn igjen og sa at i urinprøven min var det myyye gale i!! Å da har jeg vert på legekontoret dagen før å tatt prøve å der kommer de og sir at den er helt fiiin?!?!?!? Jeg har gått med dette her leeenge å jormoren min sa at det var ikke rart at jeg var dårlig!!

Så nå fikk jeg resept med dem og må gå på tabeletter i en ukes tid!

Skrevet

Kan også være at du holder på eller har fått omgangssyken?

Det går jo nå for tiden folk blir syke i lassevis.

Søssteren min var gravid i fjor på samme tid og fikk de samme symptomer, ringte føden og ble tatt inn mtp svangerskapsforgiftning...MEN det var bare den gode gamle omgangssyken :)

Skrevet

det var jammen godt du ringte i går kveld,og fikk komme til en sjekk.tenkte så på deg igår.håper tablettene hjelper deg.god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...