Gå til innhold

Tips til aktivteter for barn på Gran Canaria - Puerto Rico

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg om aktiviteter som er kjekke for barn på 4 år? Skal reise dit om en uke! Gleder oss noe veldig! Noen som har prøvd den ubåten de har i Puerto mogan? Eller Aquaparken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss dyrefrelste er Palmitos Park vel verd tid og penger :o) Vi bodde i Puerto Rico og tok en utflukt dit. Utrolig flott park!! :o)

Skrevet

Tror dessverre ikke Palmitos Park er der lenger, de måtte slippe fri alle dyrene der i høst under den store skogbrannen, for brannen nådde parken :(

Når det gjelder aktiviteter for så små barn, er det jo ganske begrenset dessverre.. Aquaparkene (er en i Puerto Rico og en i nærheten av Palmitos Park) er ment for eldre personer.. Er vel barnebasseng der, men kan ikke huske at de er noe særlig bra (la ikke så nøye merke til dem siden jeg ikke har reist dit med barn), og de fleste skliene er veldig bratte og tøffe egentlig..

Like ved senteret ligger det en lekepark da, med husker og klatrestativer som er gratis, trampoliner og elektriske biler som koster litt å bruke..

I San Agustin ligger det et aktivitetssenter der de har tivoli, bowling, painball og spillhall, men der åpner de ikke før 18.00..

Ved Amadores-stranda ligger det en countryclub der de har en veldig fin lekeplass da, så det kan jo være noe på dagtid.. Der er det også fint bassengområde med deilige liggestoler.. Husker ikke helt hva countrycluben heter, men veit at restauranten den heter Cafè del Mar.. Har ikke selv vært på denne countrycluben, men ektemannen til ei venninne av meg jobber i restauranten der, og venninna mi har vist meg noen bilder derfra..

Skrevet

Jeg vil anbefale badeanlegget i Taurito. Det er et lite stykke fra Puerto Rico mot Mogan. Det er et kunstig oppbygget badeanlegg som passer utrolig godt for små som store. Det er en badestrand rett nedom.

Anlegget har saltvann og priser varierer gjennom sesongen.

Det er et lite stykke å ta buss/taxi - men ikke så veldig langt. Om du leier bil så er det en veldig grei avkobling å reise til det store shoppingsenteret nærme flyplassen... det er herlig både for barn og voksen. Der har de Carrefour som har ufattelig stort utvalg i bleier og barnemat ++

Hilsen ei som var 8 uker der nede i fjor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...