Gå til innhold

"Ny runde"


trine ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg er 36 år UNG!!! Jeg og mannen min har fra før 2 jenter på 9 og snart 14 år. Alle (inkl oss selv) hadde nok regnet med at vi var ferdige med små barn - siden vi var så "tøffe" med å starte tidlig. Men med to store jenter i huset - og selv blomstrer vi i all vår ungdommelighet.... Så ble det plutselig tid og lysst og overskudd til å starte en ny runde. Og det er så koselig!!! Vi har ikke fortalt jentene våre ennå... Vi er tross alt bare snaue 5 uker inn i dette....Og selv om de to første svangerskap har vært en drøm. Og vi har ikke hatt noe vanskeligheter i årene mellom, så vet man aldri.... Jeg er tross alt 10 år eldre enn sist jeg gikk gravid. Så det er virkelig nesten som å starte på nytt!!

Vi vet at den eldste vil bli hoppende glad. Hun har alltid ønsket flere søsken - og liker nok tanken på å være en liten mamma. Jenta vår på 9 år prøvde seg her, for bare et par uker siden, å få meg til å sverge til henne om at hun aldri skulle få småsøsken - etter dårlige erfaringer med søsken til venninner. Hehe.... hun skulle bare visst!!! Jeg vet hun kommer til å bli "skuffet" - til hun får tenkt seg nøye om. Og dessuten vil hun være nesten 10 år når barnet kommer.... og stor storesøster.

 

Tenk så heldige vi er - og jeg føler meg friskere enn noen gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

woow:)ja dette er jammen å begynne på ny hehe..d blir nok rart for de å få en liten i hus..men d blir nok stas:)jeg var selv nesten 10 år når jeg fikk lillesøster..men jeg va vant m å ha mamma for meg selv,å jeg var veeeldig sjalu..å d varte lenge..men jeg var og stolt storesøster :)

jeg er og 5 uker..venter mitt 3 barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ny runde :-)

 

Og man regner nesten med at når det er over 5 år siden sist så er man førstegansfødene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...