Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Sf-målet mitt var 15 cm i uke 12+3 og 19 cm nå i uke 17+3. Jordmor mente det enten var to eller at jeg hadde kommet lenger. Var bare en på tidlig ultralyd, så det slo hun fra seg. Men hun trodde at jeg var lenger på vei. Livmora var oppe ved navlen, noe den vanligvis er i uke 20. Andre som har opplevd dette og enten fått forskjøvet termin eller fått samme ul-termin som menstermin?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 min var nesten 18 i uke 15...ikke noe galt.. bare livmoren vokser forskjellig fra jente til jente.. jeg bomma på termin på en dag.
Ane med lillegutt Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg ligger over (Mener det var 26 i uke 22) og har vært sendt på ekstra ul for å måle om jeg var kommer lenger, men han var akkurat så stor som han skulle, og ikke var det mye fostervann heller... Så du trenger ikke å bære tvillinger eller ha kommet lengre Noen bærer alt på yttersida, og livmora vokser forskjellig hos alle
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg var 14 cm når jeg var 13+6. Var ikke unormalt siden jeg har vært gravid flere ganger før (hatt 3SA tidligere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå