januarbaby+maibaby Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 èr i uke 39 snart og hodet ligger ennå bevegelig i hodeleie sier legen...
rigmora :-Oline-: Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Eg kjente ikkje sjølve festinga, d tru eg ikkje noken gjer. Men har kjent etter at d ha festa seg at d e mykje nedpress, og kjenner d godt når ho hikkar:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Har du bekkenløsning så blir den mye bedre når hodet er festet.
Kakebakesøte Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 I begge mine svangerskap har ikke hodet festet seg skikkelig, men de har ligget langt nede. Denne gangen ligger babyen så langt nede som overhode mulig tror jeg... Kanskje du er som meg. JOrdmoren som tok i mot datteren min sa til meg når fødselen var over: du er en skikkelig fødemaskin du med skikkelig bredt bekken. Også smilte hun et stort smil.Heh, jeg vet ikke helt hva jeg følte etter det "komplimentet". Rumpe som en låvedør kanskje men lett fødsel var det hvertfall. Også vet jeg jo at jeg ikke har gedigen rumpe...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 første sv.skap merket jeg ingenting til det, denne gangen har jeg fått voooonde stikk der hvor hodet fester seg... I tillegg til veldig nedpress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå