Gå til innhold

navn..


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har begynt å tenke på navn. Har lyst på navn på O. Av jentenavn liker jeg Oda og Olivia veldig godt, men guttenavn på O sliter jeg med.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og Ole og Olav. Men Odin liker jeg ikke. Oliver liker ikke mannen, og passer ikke med navnet på gutten vår.

 

Sist hadde vi flest guttenavn og slet med jentenavn, men så var det jo en gutt så gikk helt fint. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Hedda om det blir jente. Aner ikke hva han skal hete om det blir gutt!

Har en gutt som heter Brage fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på navn i mangen år ;-)

men nå som det plutselig er aktuelt å måtte bestemme oss for ett navn ble det fryktelig vanskelig. har guttenavnet klart, mest sannsynlig, og 1.fornavn til en eventuell jente. men vil ha doble navn, så vi sliter med 2.fornavn til jenten. har flere forslag, men vi blir hverken enige med hverandre eller oss selv. godt det er lenge igjen før vi må ha det avklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja d er vanskelig..for d skal likosm passe til babyen og :)

 

ser du er fra karmøy..bor ikke så veldig langt unna jeg heller:)på hugalandet:)når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal passe, men mannen har ønsket Annika til de andre og ikke fått det. Så nå tror jeg at det blir Annika om detr er jente eller gutt hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får en gutt til så har jeg lyst på Joel. Har en fra før som heter Tobias. Blir det en jente er jeg mere usikker. Kunne tenke meg Olawia Kathrine eller Fayola Kathrine. Kathrine etter bestemoren min som døde i mai. Olawia er en feminisert og forkortet versjon av farfars navn som er nigerianer. Fayola er også nigeriansk. Tobias har også ett nigeriansk mellomnavn.

 

Men vi har ikke pratet sammen om dette enda. Jeg har nevnt Joel for han. Og jeg prøvde å få igjennom jentenavnene hvis vi fikk en jente sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff snakk om at verden raser sammen..ei som bor i nærheten av meg pp samme øy,å seff har hu fått ei jente som skal hete linnea...NAVNET SOM JEG SKULLE HA D JO...ja nå er d jo ikke sikkert at jeg får jente da hehe..får lete videre da..uhh..marion kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...