Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Gir jenta vår NAN, og da lager man opp for en hel dag m flasker, sjøl om det står på pakken at dette ikke anbefales. Kan man lage for en hel dag også m collett? Det står d samme på den som på NAN, men siden jeg ikke kjenner til den så blir jeg litt usikker...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 det kan du helt sikkert. men har du brukt collet før?? vi prøvde den men fy f og det lukter av den. skikkelig spy lukter det. og hvis du i tilleg har en unge som gulper lukter det enda verre. det lukta rett og slett spy i hele huset. klarte ikke mer så måtte bare bytte igjen
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 hehe... nei har prøvd den nå... hun gulper vanligvis, men har ikke gjort d ennå m collett, så vi får vente å se hvordan det går :-) Hun er urolig og virker som hun har vondt i magen m masse luft og vil bare se om det blir noe anderledes m collett... bruker malt.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 det skjønner jeg godt og det var pga masse luft vi ville prøve og bytte også.. men får jo håpe det funker bra da:) men som sagt det skal nok sikkert ikke være noe problem og blande opp for en hel dag:) lykke til i alle fall
Frk. Lykke Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Vi bruker collett. Lager til en hel dag av gangen ja. Vi er kjempefornøyd med collett. Gutten er i dag 8 uker og har enda ikke hatt vondt i magen. Jeg bruker kun erstatning. Lukter ingenting...
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Vi måtte kjøpe collett her forleden, da de var tom for HIPP. NAN kan vi ikke bruke, han gulper hele tiden og får vondt i magen av den... Og fy f**n så det luktet spy her i huset de 2 dagene vi brukte collett! Han gulpet like mye av den som av NAN, men det luktet mye verre!! Holder fast på HIPP jeg. Både collett og NAN sitt pulver trenger "hjelp" til å blandes ut i vannet, det gjør ikke HIPP...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 vi bruker collets og lager for èn dag av gangen. er kjempefornøyd. prøvde nan sin men akkurat som hun ble mindre mett av den...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 ser det er ulike erfaringer m collett, så det blir spennende å se hvor vi ender :-) uansett... tusen takk for svar! Nå har hun fått et måltid og er kjempe rolig, men det er nok for tidlig å si om det er pga collett el tilfeldig...
*Smiley* Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Er kjempefornøyd med collett vi. Men gulpet lukter spy!!Dessverre. Men så lenge lillegutt ikke har vondt i magen så er det det viktigste. Brukte Nan først.Fikk luftsmerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå