Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å så koselig! Gratulerer!

Jeg snakket med legen min - han sa det var helt greit - ikke noe at jeg måtte vente over en menstrasjon - sa legen din noe om hvorfor?

Jeg skal til gu/ul om en uke, da får jeg nok vite mer.

men det jeg ahr fått vite er: Det utsetter mensen/el med opp til en uke, og man må begynne tre dager før forventet mens.

Kos deg med det bankende hjertet, å... så deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det. Det er utrolig gøy.

Ja, det kan både utsette og fremskynde mensentrasjonen. Men hvis du slipper å stå over en syklus så er jo det det beste. Jeg måtte gjennom ei utskraping, å da fjernet de endel av celleveggen. Derfor måtte jeg vente til den hadde reparert seg. Hadde vært så vanskelig for egget å feste seg vist nok. Så derfor ble jeg anbefalt å vente, men det var jo min avgjørelse.

Skrevet

Da har jeg vært på etterkontroll etter SA - Kroppen har ryddet helt opp og alt er borte - så jeg slipper en utskrapining JIPPI!

Jeg spurte om han kunne skrive ut en resept på de pillene for å utsette mensen/el - men det ville han helst ikke. Han så at han ikke ville klusse med syklusen, jeg fortalte at jeg viste om noen som hadde gjort det å blitt gravide, men han ville ikke det.

Men han kunne ikke skjønne hvorfor Dr.Trolle mente jeg skulle vente over en mens, ja ja ja de legene de legene..

Men jeg har hatt EL nå, så håper mensen kommer enten litt tidlig eller litt sent, slik at jeg ikke mister neste el pga Roma turen - føler at det som skjer, det skjer - så får vi ta det derfra - svuldstene hadde ikke vokst noe mer heller, å det er så godt å vite - føler at det gir meg mer tolmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...