Gå til innhold

Redd... Begynnende panikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli panisk nå....

Har bestilt første utredningstime, og nå kjenner jeg frykten begynner å komme.... Hva om jeg ikke kan få barn???

Vet det finnes mye hjelp å få osv, men det kommer til å bli en enorm skuffelse for meg.... Jeg har alltid slitt med dårlig selvbilde, og har bare sett frem imot å kunne bringe et eget barn til verden... Føle at jeg klarer noe...

Men nå har vi prøvd i 20 mnd, og jeg er ennå ikke gravid...

Føler meg mer og mer som en skuffelse selv om jeg vet jeg ikke bør tenke sånn.... Blir mer og mer skuffet og deprimert....

Kjenner jeg er veldig langt nede akkurat nå :(

Nytter ikke snakke med noen heller, for da får jeg bare halvhjertede oppmuntringsord... Folk som ikke har mulighet for å forstå hvordan jeg føler det......

Helt fra jeg var 10-12 år har jeg lest svangerskapsbøker og vært totalt oppslukt av alt som har med svangerskap å gjøre... har lenge ønsket å bli jordmor, og har veldig stor interesse for dette... Så det å bli gravid har liksom blitt mitt livs store mål.....................

Huff, jeg er så redd... så fryktelig redd......

Kjenner kvalmen kommer krypende nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer nok til å gå så bra så. Ofte så løser det seg, når man slutter å fokusere så veldig. Kjenner så utrolig mange slike eksempler man "gir opp" så pang pang pang, kommer babyene på rekke å rad.

Ikke at det er noen trøst :)

Skrevet

Ikke vær redd kjære deg. Vi slet også lenge med å bli gravide, etter 3,5 år fikk jeg endelig vite hva som var årsaken (fatter ikke at det tok så lang tid) men da vi fikk "diagnosen" ble jeg utrolig lettet og roet meg veldig ned. Var som deg, redd hver gang jeg skulle på kontroll. Tenk om det aldri skulle bli min tur. Vil bare si at dersom dere trenger hjelp, så ta i mot.. D

Skjønner veldig godt hva du/dere går igjennom og ønsker dere lykke til i morgen. Ikke sikkert ting er så ille som det kjennes akkurat nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...