Gå til innhold

lurer litt på detta

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gammle var barnet/barna deres når de begynte å være alene med barnefar å overnatte hos barnefar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er bare 3 mnd enda,å når far ikke er her oftere en 10 min i gangen (to dager i uka!!) så blir det ikke akktuelt før hun er over året. han må isåfall stille opp mere for henne skal han ha henne tidligere.

vi har to barn sammen fra før (3 og 19 mnd) de er hos far på samvær.

Skrevet

har det akkurat på samme måten, han er innom et par timer en gang vær 14 dag! man han kommer ingen vei med å begynne å kreve no samvær ennå vel?

Skrevet

Han var med han ut da han var 4 mnd og utover.

Var gjerne noen timer, så han fikk med mat til han.

En og annen overnatting hadde han fra han var 7 mnd sånn ca.

Han hadde fedrekvota.

Eller deler av den iallefall.

Han hadde han to tre dager i slengen, før jeg hadde han en dag eller to.

Da var han vel rundt 10 mnd.

Annen hver helg fra han var 11 mnd

Hver tredje helg og to eller flere dager i uka, hadde vi fra han var 13 mnd.

Gikk over til annen hver helg + en dag i uka da han var ca 17 mnd.

Skrevet

Jeg og barnefar gikk fra hverandre rett før Mina ble 1 år. Mina begynte da med overnatting med en gang, men ikke så ofte.. Gikk veldig bra.. Men synes fremdeles det er litt vanskelig å levere henne fra meg

Skrevet

okay vi har aldri vært sammen vi da å han stilte ikke opp den tiden jeg gikk gravid så han kjenner henne jo ikke

Skrevet

far her var heller ikke tilstedt under greivditeten. fra småen var 4 uker hadde vi fast avtalle om 2 dager i uka hjemme hos meg i 2 -3 timer

(jeg gikk ut)

fra 3-4 månder hadde leverte jeg småen hjemme hos han 3 timer en gang i uka og far var her sammen med småen i 3 timer en gang i uka. (jeg gikk ut)

når han vat 7-8 måneder ble det 3 timer 1 gang i uka og 6 timer anden vær helg. far hadde med seg barnet.

vi økte aldri mer etter det, men far kan jo ha småen når han vil. men jeg spurte om han kunne ha han litt mer for jeg skal ta ett fag ekstra på kveldstid. så vi har hatt 2 overnattinger den første var uke før jul og den andre var i jula. fra og med neste uke skal han ha han på overnatting 1 dag i uka fast. småen er nå 13 måneder

Skrevet

men hva med amming da? eller hadde du slutta med det da?

Skrevet

hei.

jeg fullammer (baby 3 mnd)

å kommer til å amme til hun er 1 år. men begynner med grøt rundt 6 mnd,da kan far ta henne med seg i kortere stunder...

slutter ikke å amme for fars egoisme i allefall.. :)

Skrevet

akkurat sånn tenker jeg å

Skrevet

Fra hun var 3mnd. Sov hos han kanskje 1 gang i mnd eller noe, å så var hun hos han 2-3 timer to tre dager i uka. Fra hun var 6 mnd sov hun hos han en gang hver tredje uke. å fra ett år sov hun der 2 netter i mnd. Fra 1,5 år fast annenhver helg fre-søn.

Til opplysning fullammet jeg i 6mnd og ammet frem til hun var 10mnd, da ville hun ikke ha mer. Så det er fullt mulig å opprettholde amming selv om far har samvær alene.

Skrevet

okay ja vet det er mulig men jeg sliter med å få pumpa meg

Skrevet

jeg? jeg ammer enda. har ammet hele tiden. når småen var liten så ammet jeg før han dro til far og med en gang han kom hjem igjen. vanligvis så spiste han oftere en vær tredje time men det var det ingen som trodde noe på.

far sleit vel litt med sulten gråtene baby, men det var jo i grunn hans eget valg. det gjorde drit vondt for meg. men han ble større etter vert :-)

etter vert sendte jeg med morsmelk også blandet han det inn i grøten og ga småen grøt og vann.

Skrevet

Jepp det er et helvete uten like desverre :(

Skrevet

litt vanskelig å få sendt med de mat da:)

Skrevet

7 måneder. Hatt regelmessig samvær hele tiden. Vi var sammen alle tre frem til hun var 7 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...