Gå til innhold

Noen andre med sympati med Britney??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt av jenta jeg, synes det har vært masse styr rundt henne siden skilsmissen. Noe har hun nok skyld i selv, men hvorfor plage henne på den måten? La nå jenta være i fred å la henne få den hjelpen hun trenger uten alle blitslampene rundt seg 24/7....

Tror nok ikke hun har skadet barna sine nei... Men det er min mening.. Selv vært igjennom en vond skilsmisselse, og vet hvor langt ned man kan komme.

Ikke bare bare når man har en hel erden rettet mot seg... Men greit at barna er hos far til hun kommer seg litt...

Tror nok mye av det som står er som: En fjær blir til tusen høns

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj, hvem bryr seg?

nå er hun innlagt på mentalsykehus, så da slipper vi kanskje bilder av henne i avisa og på nett til enhver tid.

Skrevet

Hadde kanskje hatt en smule sympati hvis hun hadde greid å følge rettsordrene og ikke drikke alkohol eller dope seg i 12 timer (og det er ikke mye å forlange) før hun skulle møte barna, ta jevnlige doptester og roe ned partylivet litt.. Men akkurat nå? Nei. Hvis det er noen det er synd på i dette tilfellet, er det barna.

Skrevet

Hvis det er sant at hun ruser seg sammen med barna syns jeg ikke synd på henne nei.. Hun har selv valgt å leve et liv som kjendis, hun kunne trekt seg unna rampelyset når barna kom, men tydeligvis ikke gjort det. Media vil uansett blåse opp alt som skjer rundt henne fordi da tjener DE penger, de driter vel i hvordan hun har det. Men for all del, da hun slo igjennom var hun ung og naiv og trodde vel som fleste 16-17 åringer at de er verdensmeste og så gikk hun skikkelig på en smell og ikke kommet seg opp igjen.. Håper jo at ting ordner seg for henne etterhvert.

Skrevet

Ja det er jeg enig i ang barna. Får da håpe de ikke har opplevd en mor som har vært rusa.

Får bare håpe hun kommer seg opp igjen, med profosjonell hjelp...

Mental sykehus er hun vel ikke på, er vel på observasjon på sykehuset. Litt forskjell det.

Skrevet

Jenta får skylle sæ sjæl..

Tenke ikkje langt når ho te å med har søtte unga ut i verden!!

Skrevet

synes synd på barna jeg også....

typen var på vg og leste idag,og da de hadde fått tak i henne i huset hadde hun vel virka helt rusa...

å på bildene der hun fraktesk vekk ser hun helt borte vekk ut....

har ikke fått med meg hvorfor minste sønnen hennes ble kjørt med anbulanse...

sist jeg sjekka selv sto det at den største hadde vært til sjekk også...

noe må ha fåregått i det huset mener nå jeg....

ikke hadde de sett på henne som "special person" heller om hun ikke hadde tatt overdose eller hun hadde prøvd og tatt live sitt....

kommer vel ikke fult av ambulanser,politi og brannbil fordi om hun nekter og levere barna???

Skrevet

Nei fy faen heller.Noe eklere kvinnfolk enn henne skal du lete lenge etter!Hva ho gjør med seg selv driter jeg i,men det ho utsetter barna og resten av familien sin for reagerer jeg kraftig på.Det går en grense for alle mennesker og nå var det på høy tid at ho blir tvangsinnlagt.Stakkars barna sier nå jeg.Tenk så flaut og pinelig dette må være for familien hennes.

Skrevet

nei.hu lager til mye drit for seg selv og ønsker å bli latt være ifred og det gjør hu midt i sentrum av sladderville(hollywood).da får hu pakke sakene sine og flytte i et telt i skogen og la de unga hennes være ifred.kjerringa er jo sjuk

Skrevet

Skulle tro det var så&hør`s journalister som satt her...

Skrevet

Synes forfærdeligt synd på henne..:-(

Kan ikke være helt lett med alt styret hun har hatt rundt seg det siste året..

Håper alt går bra og at hun får den hjelpen hun trenger.

Skrevet

Jeg synes synd på alle mennesker som er så nedkjørte at de ikke klarer å holde seg unna rus, til tross for trusselen om å miste barna.

Tenk dere selv i situasjonen, og ha for guds skyld LITT emapti og varme med folk som har det fælt. Nok av smålige og fordømmende folk i denne verden, vi er da bedre enn som så....

Skrevet

Jeg synes veldig synd på henne, hun må ha det helt jævlig. Tviler ikke på at hun har psykiske problemer, og sikkert noe med stoff også. Håper hun nå endelig får hjelp. Men for øvrig enig i at hun ikke bør ha noe omsorgs/besøksrett for sønnene til hun har fått orden på ting igjen.

Skrevet

Jeg syntes også kjempe synd i henne,må være helt grusomt alt dette som skjer. At hun lever litt villt til tider er hun nok ikke alene om i den jet-set verdenen hun kommer fra,men at hun er stygg med barna sine tror jeg ikke. Hun kommer da fra et anstendig hjem,hvorfor skulle hun forsømme guttene sine,hun har da hjerne og et morshjerte selv om hun er popsterne,eller ?nei,jeg syntes det har tatt helt av,heksejakt spør du meg! Hun er flink og nydelig men tydeligvis svært uheldig..

Skrevet

Hun har virkelig kommet skjevt utav det, ja. Men jeg kan ikke tenke meg noe værre skjebne enn å ha spotlighter mot meg hvor hen jeg enn står og går... Aldri få privatlivets fred.. Alle er ute etter å "ta" deg for å få 5 minutter i rampelyset - selv Doktor Phil tråppet opp uanmeldt på døren hennes for å tilby "terapi" - for å i neste omgang selge historien på sitt eget show....Faen, ikke rart janta blir paranoid og ødelagt!

Skrevet

Jeg har masse sympati med henne, for hun er i en forferdelig situasjon nå.

Det at hun blir forfulgt av paparazzi hele tiden kommer bl.a. av at hun selv ofte ringer dem for å gi beskjed om hvor hun skal. Det later til at hun tror at all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet,- ellers ville hun ikke ha blottet seg for fotografene tre dager etter hverandre slik hun gjorde. At hun i den siste tiden har tatt inn på hotell med en av paparazziene gjør ikke bildet enklere å tyde for folk flest, vil jeg tro.

Jeg håper at hun snart vil tillate folk å hjelpe henne slik at hun kan få utredet sykdommen sin.

AntiP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...