Gjest Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har dere andre opplevd noe av det samme? Er i uke 29, tv I var 365 gr større enn tv II. De er innenfor percentilen og det var normalt, men blir litt tankefull allikavel.. Skal på ny ktr om 2 uker. Hvis det fortsatt var like stor forskjell må jeg visst en tur på sykehuset for blodgjennomstrømsmåling.. Får håpe alt fortsatt er like bra.
bøllefrøene Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 hei.. jeg har ikke opplevd det samme.. men var på kontroll igjen i dag.. er i uke 30.. til meg sier de at de er jevnt store.. og vil ikke eller bruker ikke tid på å regne ut vekt.. dette fordi det ikke blir riktig ( helt da) forrige gang ( tre uker siden) sa de at de begge lå rundt 1 kg.. en litt over og en litt under.. jeg var derfor veldig nysjerrig i dag.. men som sagt de er opptatt av målene og sa til meg at det er det som er viktig nå... tror ikke du skal bekymre deg.. det kan jo fortsatt jevne seg ut.. og er jo vanlig at det er 200-300 gr forskjell.. er jo vanlig med kontroll hver 14 dag nå... hadde det vært noe som ikke var bra ville de bedt deg komme før ( tror jeg da) jeg skal gå igjen om 14 dager.. så hver uke.. morro å se gutta så ofte da. lykke til...
Babyønske... Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Jeg har opplevd det samme. Jeg er også i uke 29, og har de 3 siste ukene gått til kontroll på sykehuset pga ulik vekst på tvillingene. Var på kontroll igjen igår, og da var tv1 1100 gr og tv2 1400 gr, så da var de fornøyd med veksten på dem begge, men følges fortsatt nøye opp, pga ulik vekst. De mener den minste har litt dårligere blodgjennomstrømning fra morkaken, men blodgjennomstrømning til hjernen er ok. Er veldig glad for at jeg får tett oppfølging nå, slik at jentene evt får den hjelpen de trenger. De antar at jeg ikke kommer til å gå til termin, men håper de kan være i magen lengst mulig (ihvertfall til uke 33/34), men det vurderer de hver uke. Det viktigste er at begge vokser, og det kan bare være at de er ulike, pga toeggede tvillinger. Lykke til videre - alt går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 oj tror de at de kan komme 33/34.. føler liksom at det er så mange med tvillinger som går så lenge jeg nå. er i uke 30 selv.. hm kanksje jeg må pakke baggen og gjøre de siste innkjøp snart..
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Takker for tilbakemelding alle sammen. Syns bare det virket så mye, i vektforskjell, men glad for at jeg skal på kontroller hver 14 dag fra nå av. Tenk om de allerede kommer om 4-5 uker?? Nei det tror jeg ikke jeg er klar for.. Dette er altfor spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå