Gå til innhold

sepamed eller babyline? Hva anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge tester som er tatt av disse produktene er ihvertfall alle produktene til babyline helt sikre, mens hos de andre var d noen som var og andre ikke. Jeg anbefaler da babyline, kommer til å bruke de selv ihvertfall;)

Skrevet

Da anbefaler jeg Babyline :o)

Skrevet

bruker babyline og er fornøyd med det,men andres produkter kan være like bra

Skrevet

Her går det kun i lactacyd hudvask. Noen dråper i badevannet holder til vask av hele babisen. Kjøpte masse stelleprodukter til førstemann, men ingenting ble brukt. Men nå hadde mine barn fin hud og tregte ikke noe spesiellt. I tillegg har vi en flaske babyolje til evt motstridige bæsjeromper.

Skrevet

jeg har vært veldig fornøyd med sebamed til førstemann jeg... Hadde ikke babyline på apoteket her før, så da kjøpte jeg sebamed. Stellekremen til sebamed er den beste jeg har vært borti når sønnen vår har vært litt sår!

Skrevet

Sist hadde jeg babyline olje og sebamed spesialsalve + weleda sink salve med calendula.

Denne gangen blir det begge kremene men en annen olje for jeg syns babyline sin olje var klissete. Bruker nå coop Änglamark olje på meg selv og liker den.

Skrevet

Bruker ikke så masse produkter, men den spesialsalven for sår hud fra sebamed er kjempebra på en sår rumpe!! Veldig effektiv :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd babyline sine produkter, men er veeldig fornøyd med sebamed sin stellekrem. Bruker litt i stumpen på gutten vår, når han har blitt litt rød, og dagen etter er han helt fin. (ellers bruker jeg A-derma sine produkter for atopisk eksem)

Skrevet

Babyline har komme best ut i test på alle produktene.

Men jeg kommer til og bruke en blanding av babyline,volare og simpel

Skrevet

Bruker Dr Greve Intimvask i badevannet. Genialt og mildt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...