Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 tenkt å spise ganske sterk mat til kvelds..sjekke om d kan sette i gang en fødsel her... er ikke farlig for de lille d?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Blir født barn i India og! Kos deg du!
mammaen til Luca Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Har spist spicy mat gjennom hele svsngerskapet jeg. Den eneste gangen jeg (ALTSÅ JEG) ble plaget av det, var en periode jeg hadde grusomt mye halsbrann... Så nå håper jeg barnet vil være tilvendt krydder når den begynner å spise mat.. hihi... Så jeg tror ikke det er farlig for babyen i magen å spise spicy mat. Og tror heller ikke det setter igang fødslelen... har selv 9 dager igjen til termin...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Er bare myter at en må spise snill og smakløs mat. Gravide spiser jo vanlig i resten av verden, også der de har andre kryddervaner enn oss, og det går helt fint. Har forresten hørt at barn som har mødre som spiser veldig variert under svangerskapet også blir mer tolerante for ulik type mat når de kommer ut. Det kan jo være praktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå