LilleVilleVilja Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Kan man gi sviskedrikken fra Nestle, som er fra 4 mnd, til en på 3 mnd som har treg mage? I såfall, hvor mye? Hun får bare mm til vanlig, og har ikke hatt avføring på over ett døgn, mens hun vanligvis har 2-3 ganger pr dag. Begynner å bli bekymret.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Hvis hun får mm er det ingen grunn til bekymring enda (et døgn er jo eg. "ingenting". Vent i hvertfall noen dager til før du prøver på noe. Virker det som hun har vondt, eller at hun trykker uten at det kommer noe??
LilleVilleVilja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Hun trykker etter hvert måltid, men kommer bare litt fis. Sutret litt tidligere, men er i storform nå. Vet at det er mange som går i dagesvis mellom hver avføring, men da er det på en måte regelmessig tregt. Huff, sikkert bare dumt å bekymre seg så lenge hun er blid og fornøyd...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har gitt noen teskjeer av sviskesafta til min fra han var 8-9 uker, det går bra.
LilleVilleVilja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Tok det lang tid før det virket da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå