Ein T Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 har hørt at noen gjør det. min lege har ikke gjort noe. og jeg var på min forhåpentlig siste overtidskontroll i dag hos legen. nå blir jeg sendt til GU, dersom jeg går over helgen uten fødsel. så blir full sjekk da :) er 5dager over tiden.
ann-k 82 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg går kun til jordmor,men hun sjekker ikke. Var der i dag,uke 39 nå. Har aldri spurt om det heller,må innrømme jeg gruer meg til det,hater gu igrunn.. Så det er noe av det jeg gruer meg mest til under fødselen.
sydilla Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Tror ikke det er praksis å gjøre det med mindre det er spesiell grunn til å gjøre det. Jeg har født fort og har hatt premature rier, derfor har legen på sykehuset presisert for fastlegen at de skal sjekke hyppig fra uke 37 før å unngå styrtfødsel. Med de to andre har det ikke blitt sjekka noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Ingen lege skal sjekke underlivet mitt de siste ukene iallefall,ikke før fødsel er igang....
mammaen til Luca Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Nei, ikke nøyaktig sjekket, men jordmor måtte inn vaginalt for å finne ut om hodet hadde festet seg, og da merket hun at livormunnen var begynt å bli mindre. Hva det betyr for hvor lang tid det er igjen, har jeg ingen anelse på, men regner med at baby kommer når den er klar! Er i uke 40 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå