gutt i mai. Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Heisann.jeg er 23 uker og plages veldig med bekkenløsning,men nå har jeg begynt og få så vondt nedover bena,og føler meg veldig hoven nedentil,kjennes nesten ut som noe som ligger og presser og vil ut,er det pga bekkenløsninga,er det noen som har det på samme måte eller som har hørt om lignende før?
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg antar du har oppsøkt fysioterapeut for lenge siden hvis problemene er så store som de er nå? hva sier han/hun om dette?
gutt i mai. Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 Ja jeg er fullt sykmldt,og går til akupunktur en gang i uken.disse smertene i bena har komet de siste dagene,men jeg regner med de er pga bekkenet,skal prøve vanntrening til uka,får se om det hjelper=)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Er det på innsiden av lårene du har vondt? Jeg har veldig vondt nedover lårene. Det er i følge min samboer som er fysioterapaut fordi jeg går å spenner meg pga av smertene i bekkenet. Dette fører til at man blir stiv og støl i nærliggende sener og musklatur. Samme smertene har jeg over setet og i lyskene f eks. Forrige svangerkspkap hadde jeg utrolig mange muskelknuter på innsiden av lårene, fra bekkenet og ned til knærne. Jeg vil anbefale deg manuellterapi som behandling Lykke til videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå