British 06.10.07 og 23.11.09 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har ei snuppe på 3 mnd som jeg synes spiser ofte i løpet av en dag, ihvertfall 2 hver time. Har startet med tillegg en gang pr dag for å kunne gi nok. men er heldig på natta da hun er oppe 1-2 ganger mellom 1930 og 0800. Hvor ofte spiser deres småttiser ??
betty74 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Min er like gammel som din ( født 9/10) og spiser ca hver 2. time på dagtid. På natten sover hun gjerne en lang periode på 6-7 timer uten mat og en på 3-4 timer. De dagene hun har sovet mye og spist mindre enn vanlig, sover hun dårligere på natten, så jeg foretrkker å mate ofte på dagen fremfor å mate hver 3. time på natten.
Ginger-mor Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jenta mi spiser ofte hele døgnet. Går sjelden mer enn 2-3 timer mellom hver ammeøkt på dagtid, mens det går 3-4 timer mellom hver gang etter at hun har lagt seg. Jeg har nok melk, for hun spiser somregel bare av den ene puppen til hvert måltid, selv om jeg tilbyr begge. Lurer på om hyppigheten endrer seg etterhvert, eller om det kommer til å fortsette i samme dur...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 em tre måneder gammel beby SKAL klare å spise hver 3.til 3,5 timer. men de kan venne seg til å spise annenhver time. da spiser de bare litt og er sultne igjen etter 2 timer. jeg ville prøvd å drøyd tiden til 3 timer for å lage en ny rytme, jeg slet med dette selv men nå spiser gutten etter 3-4 timer. dersom jeg tilbyr pupp før vil han ikke ha. prøv å forskyve med 15 min om gangen til du kommer til 3 timer. da skal du se at etterhvert så vil han/ hun ikke ha oftere heller = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå