Gå til innhold

Dere som har fått engangsstønad ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den med førsta og da søkte jeg etter 26 fullgåtte uker og hadde den på konto et par dager seinere...

Skrevet

Ok.

Sendte inn søknaden igår ... er 26+0 på tirsdag ... håper jeg får de snart

Skrevet

her som jeg bor er det 1 mnd behandlingstid på engangsstønad,søkte 13 desember å får den utbetalt 14 januar,e då 2 dager fra uke 29

Skrevet

Den gang jeg søkte for 4,5 år siden fikk jeg dem bare 1-2 uker etter jeg hadde søkt, det var en liten kommune da viss det kan ha noe å si.....

Skrevet

Når det hadde gått over 2 uker uten at pengene kom på konto hos meg, så ringte jeg og etterlyste litt. Og det viste seg at de hadde rota bort søknaden eller noe.. I alle fall ordna de det fort, jeg hadde pengene på konto under en uke etter at jeg ringte.

Skrevet

Ok.

Da skal jeg purre på de om en stund hvis ikke pengene er kommet da

Skrevet

jeg leverte søknaden i uke 28 en mandags ettermiddag, onsdags morgen var pengene på konto;)

Skrevet

Søkte når jeg var 26 uker på vei... var ikke blitt 27 uker engang før jeg fikk pengene på konto =)

Skrevet

Jeg søkte allerede i uke 22. Skulle ikke få dem inn på konto før i midten av februar, men siden jeg er snart 28 uker på vei nå så purret jeg litt på dem, og fikk dem satt inn på konto på dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...