Gå til innhold

*Middagstips*

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selv ha pasta med ost/urtesaus og skinke.

Hva skal dere andre damer ha i dag da?

Trenger tips til neste uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal vi ha poteter, raspa gulerot og seibiff.

Nam.

Å fikk tips av deg jeg nå hehe...

Skrevet

vi skal ha kylling, ris og bearnisesaus:)

Skrevet

vårruller og stekt ris!!! :D

tihi...endelig!! har bedd om det hele jula,men det har ikke vært festmat nok..men idag får jeg det endelig!!! :D

Skrevet

Skal på kusinetreff i kveld så da bestiller vi pizza:-)

Ellers så skal vi ha torsk i form på søndag og pepperbiff med soppsaus til lørdag...

Skrevet

Mannen står på kjøkkenet og lager sine kjøttkaker nå. De er bare kjempegode...gleder meg:)

Skrevet

Tikka masala (vet ikke om jeg skreiv det rett:p) indisk kylling-greier, kylling filèt,ris og sterk saus :) nam nam

Skrevet

Hamburger og chips, alt hjemmelaget, både hamburgeren, brødet og potetbåtene :-)

Skrevet

Idag blir det spagetti og kjøttdeig m/kjøttdeigsaus...Nam...Gleder meg=o) hehehe..

Skrevet

Hjemmelaget pizza. Skal hive på med hvitløk, så kanskje det setter fart på tingene her :)

Skrevet

Hehe HI - det hadde vi igår - kjempegodt. Idag ble det tomat/pølsegryte fra Toro med potemos og salat til. Imorgen skulle vi egentlig ha hummer, men på grunn av det kjipe været så kommer ikke pappa ut i båten og får hentet opp:(( Så da blir det vel pizza eller taco eller noe annet lørdagsdigg:)

Skrevet

Typen skal lage min favorittmat! :D Det er pasta med reker i hjemmelaget pesto og fløtesaus. Nammenam!!! Jeg har aldri likt pesto før han begynte å lage den fra bunn, for den pestoen jeg har kjøpt i boks smaker ikke noe.. Hjemmelaget er himmelsk! :D *snille kjæresten*

Skrevet

pannekaker med ertesuppe til og bacon inni.. mums hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...