Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Skal selv ha pasta med ost/urtesaus og skinke. Hva skal dere andre damer ha i dag da? Trenger tips til neste uke..
Blå-Rosa+spire! Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 I dag skal vi ha poteter, raspa gulerot og seibiff. Nam. Å fikk tips av deg jeg nå hehe...
jente08&jente2010<3 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 vi skal ha kylling, ris og bearnisesaus:)
snart mor til 3 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 vårruller og stekt ris!!! tihi...endelig!! har bedd om det hele jula,men det har ikke vært festmat nok..men idag får jeg det endelig!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Skal på kusinetreff i kveld så da bestiller vi pizza:-) Ellers så skal vi ha torsk i form på søndag og pepperbiff med soppsaus til lørdag...
ormeynglet Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Mannen står på kjøkkenet og lager sine kjøttkaker nå. De er bare kjempegode...gleder meg:)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Tikka masala (vet ikke om jeg skreiv det rett:p) indisk kylling-greier, kylling filèt,ris og sterk saus nam nam
-Petrine- Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Hamburger og chips, alt hjemmelaget, både hamburgeren, brødet og potetbåtene :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Idag blir det spagetti og kjøttdeig m/kjøttdeigsaus...Nam...Gleder meg=o) hehehe..
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Hjemmelaget pizza. Skal hive på med hvitløk, så kanskje det setter fart på tingene her
sorlandet Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Hehe HI - det hadde vi igår - kjempegodt. Idag ble det tomat/pølsegryte fra Toro med potemos og salat til. Imorgen skulle vi egentlig ha hummer, men på grunn av det kjipe været så kommer ikke pappa ut i båten og får hentet opp:(( Så da blir det vel pizza eller taco eller noe annet lørdagsdigg:)
*bubbs* Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 Typen skal lage min favorittmat! Det er pasta med reker i hjemmelaget pesto og fløtesaus. Nammenam!!! Jeg har aldri likt pesto før han begynte å lage den fra bunn, for den pestoen jeg har kjøpt i boks smaker ikke noe.. Hjemmelaget er himmelsk! *snille kjæresten*
Jannamor Skrevet 4. januar 2008 #13 Skrevet 4. januar 2008 pannekaker med ertesuppe til og bacon inni.. mums hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå