jente30L Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 av mamma fikk vi ett bilde av småen hos fotograf.. hun var sååå stolt hadde holdt dette hemmelig for oss,og vi ble jo seff kjempeglade;()
Phantom´ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Jeg fikk en liten eske av min 6-åring med mange lapper oppi. Der var det skrevet med ustø 1-klassingskrift: Du er go som gul jei er gla i dei du er verdens snileste mama du er fin Det varma et mammehjerte det....
maria isabell Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 det var en nydelig gave, gleder meg til jenta mi lager gave til meg;) de skal på veggen i gullramme:)
NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 min beste julegave var den positive graviditets testen på lille-julaften;) (og perlekjede fra kjæresten)
klumpen og gullet Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 At kjæresten min fridde på lille julaften! Og så fikk jeg tivoli radio, og det hadde jeg ønsket meg! =)
Hikken Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Jeg fikk et ordenlig laget og laminert kort av mamma hvor det sto "Barnevalg, fritt valg av modell" Hva skulle man gjort uten mammaer? :-)
Hikken Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Det skulle selvfølgelig stå barnvogn, ikke barnvalg ;-)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Det må vel ha vært gavekortet jeg fikk av sambo på 2000,- til spa på Holmsbu. I tillegg fikk jeg et tåredryppende kort. Vi fikk også gavekort på 5000,- til babyutstyr av svigers. Veldig takknemlig for det:)
Trallgård Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Jeg fikk en klokke som ar helt fantastisk fin og imorgen drar jeg og sambo på spa , hvor jeg får gravidbehandling+++.... er så glad a jeg begynte å gråte...hehe..følsom om dagen kan man si
Zikosu og William Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 den FINESTE gaven må være gullklokka jeg fikk av sambo,den er råtøff og kjempefin samtidig...på de neste to plassene kommer vaskemaskin fra svigers (klarte ikke å dy meg,sjekket prisen,8000kr...WOW) også fikk vi videokamera av min mor,det blir kjekt å ha når babyen kommer...
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Den fineste gaven er hånda til lille Turbo opp på hånda våres innrammet fra barnehagen! og ikke minst 2 diamanter til allianseringen min fra Helten&Turbo:)
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Den fineste gaven jeg fikk til jul var et armbånd jeg fikk av svigermor , som hennes farmor har hatt . Da var jeg glad, og hennes fineste gave var vel at vi sa hun skulle bli farmor, hehe
Fruen i huset Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 SÅ DYRE GAVER DERE FÅR DA! Hvordan reagerer man når man få så dyre gaver?! Sprøtt... Fineste gaven i år vel vel alle klærne vi fikk til bebisen, for det var så uventet at så mange hadde kjøpt gaver til ham også Har stor familie, så ekstra mange tanter og onkler som gleder seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå