*gullungen med okt spire* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 lurte på??når en prøver å lage barn...er det samme om mannen har sikkelig støt kraft når det går for han eller er det samme om det går bare, lett, stille å rolig..har det noen betydning for sedcellene???
snart mor til 3 Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 det viktigste som man må passe på er at du ligger på mage på sengen mens det går for han og at du synger "kjærlighetsvisa" av halvtan sivertsen..da er du garantert baby... så må du passe på at han kommer i rett hull...ved feiltakelse har mange menn fått orgasme i feil hull..blir bare skitunger av slikt..og skitunger liker jo ingen...
snart mor til 3 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 nei huff..den var stygg..beklager..ikke meningen...det var bare litt for enkelt... hvilken måte dere har sexen på,evt hvordan støting eller liknende foregår har ingen ting å si.... beklager..men øvelse gjør mester.. ;-) lykke til...
NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 dessuten må man ikke støte for hardt for da knuser man sædcellene...
*gullungen med okt spire* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2008 takk for alle svar dere er noen luringer..hehe må le også jeg vi prøver så hardt å spør om så mye dumt men det er vel bare håpet vi klamrer oss fast til egentlig
NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 men fra spøk til revolver: pul på vanlig måte (hva enn som er vanlig for deg) og så ligg med beina i været (pute under rumpa) i....tja... så lenge du gidder. jeg gadd kun i max 15 minutter. blei gravid etter kort tid (3mnd)
snart mor til 3 Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 er svært mange her som har brukt "ladycomp?" eller noe slikt noe?? den skal visst fortelle deg når du er fruktbar og ikke..prøvd det?? og prøvd lenge?? vil tro legen kan hjelpe hvis det har gådd lang tid.. men det viktigste er vel å bare slappe av og ta en dag om gangen..det meste pleier å gå bedre da... Lykke så masse til!!og pass dere for guds skyld for rumpetroll og skitunger... har også hørt at man ikke må bli gravid i doggystyle da ungen blir vestrehendt av det.. ;-)
*gullungen med okt spire* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2008 vi puler hver kveld hehe ligger med pute under rompa til jeg sovner jeg hihi
NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 hvor lenge har dere prøvd??? må ikke sove med beina i været, da blir barnet kalvbeint;)
*gullungen med okt spire* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. januar 2008 ikke lenge 2 månder 3 månde nå håper den sitter nå...har ikke gått på noe heller...p piller å slikt for jeg har blodpropp i beinet...
NormaJean Skrevet 4. januar 2008 #12 Skrevet 4. januar 2008 det er jo kjempe tidlig. jeg slutta på pillen i slutten av august og siste mens var 14 november. veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå