Gå til innhold

Er jeg utro eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig fått kontakt med en gammel eks gjennom fjesboka. Han kontaktet meg og vi skriver nå frem og tilbake til hverandre flere ganger om dagen.

Mye av det vi skriver om er at vi savner hverandre, at vi har lyst til å treffes og om ting vi gjorde sammen.

Vi er nå begge gift, så det føles ikke bare riktig å gjøre det vi gjør.

Er dette en form for utroskap eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å savne mennesker uten at man er utro.

Jeg synest ikke dette er noen form for utroskap, men kan nok fort skape store ståhei om partnerene deres er av den sjalu typen.

Skrevet

Kan du ikke bare spørre partneren din?

Når ting ikke føles riktig bør de gjerne unngås, sånn som en generell regel - det gjelder alt fra rundpuling til sylteagurkspising.

Skrevet

Enig med pila her, forøvrig synes jeg fjesboka var et fint ord.

Skrevet

hrmmfff.. til og med jeg må si meg enig i Pila:-( men bare for at hun har lagt ut en fin profil og lagt med utrolig stilige bilder!! så da er det tilbake til drittsekkrollen igjen:-)

Skrevet

Mye fine bilder på den profilen til pila, ja!

Og tryneboka er et enda bedre ord en fjesboka, synes jeg. Eller andletebokji, som dei seier vest i landet;-P

Mener ingenting om Hl problemstilling - bare kommenterer i hytt og gevær. Blæh.

Skrevet

Vest i landet heter det facebook - berre så du veit da

Skrevet

Hadde jeg oppdaget at mannen min hadde skrevet slik til en eks hadde jeg grått mine bitre tårer og forbannet både han og henne... Hvis man er lykkelig i ekteskapet sitt skal man ikke "savne" eksen. Hvorfor ble det slutt mellom dere da hvis dere hadde det så fint og koselig sammen og alt var bare solskinn? Har faktisk selv opplevd at mannen min fikk slike sms'er fra en eks som han ikke hadde hatt kontakt med på flere år, hun kunne bl.a. spørre om de skulle ta en kaffe sammen og skrive ting som "synes det var i går vi sto og klinte på dansegulvet" o.l. Heldigvis hadde mannen min vett nok til å vise meg alle meldingene han fikk - tenk hvis jeg hadde kommet over de på egen hånd - hvordan kunne det endt da..?! Fikk også se de svarene han sendte, så jeg vet at han avviste både cafébesøk o.l. Tullkjerringen - hva var det hun innbilte seg?! Nei - kutt kontakt sier jeg...

Skrevet

Jeg hadde sikkert blitt litt snurt jeg også. Men det er da forskjell på folk. Det er du som kjenner mannen din, og deres forhold best. Så om det føles galt, så ligger det nok kanskje noe i det også.

Skrevet

Slapp av, du trenger ikke slutte å ha andre gleder selv om du er gift.

Skrevet

D var noe lignende jeg og mente...men har nok likevel ganske smale linjer for hva utroskap er...i forhold til deg.

Skrevet

Mmm, jeg syns ikke det er utroskap aa möte en eks over en kaffe og diskutere fortiden og vaere enige om at man savner ting som skjedde da. Jeg kan ogsaa se tilbake paa ting, omgivelser og situasjoner da jeg var sammen med en annen, og "savne" det, men samtidig vaere like sikker paa at jeg vil ha det jeg har i dag.

Det kommer an paa personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...