Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har da greid å dra med seg alt av kontanter+kortet mitt. Jeg hadde ørten erend jeg skulle ordne i dag. Og det er så forpult arti å stå på en butikk og skulle betale og oppdage at kortet ikke ligger i lommeboka, og heller ikke pengene jeg tok ut i går. Så var det bare å legge på plass og GÅ hjem, for jeg hadde jo ikke penger til en trikkebilett engang. Så kjempekjek å sitte hjemme og vente på at han skal komme hjem, med baby som er sinna fordi her er tomt for mme. Ikke er det mulig å ringe han heller, for telefonen hans ligger fint planta i sofaen. Så kommer han endelig hjem da, dritblid og fornøyd med dagen sin. Og lurer på hvorfor jeg er så suuuuur? HMPF!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen foresten merket hvor kraftig surhetsgraden stiger i det noen spør "Er du sur?/hvorfor er du så sur?"

Skrevet

og som den jenta du er så forteller du ikke hvorfor du er sur?

Skrevet

Joda, men han hadde jo ikke tatt det med VILJE, så da har jeg ikke "rett" til å være sur. Det spiller vel ingen rolle for meg, jeg har likefult hatt en drittdag uten like om det var med vilje eller ei. Og så blir det faen ikke bedre av at han sier "Jeg gidder ikke å være her når du er sånn", så hadde han da tenkt å stryke på dør. Sa at han faen meg kunne ta med seg datteren sin. Og at han burde sørge for at hun ikke sovnet i vogna. Fikk bare et surt grynt til svar, så dro de. Seriøst, viss han lar henne sove nå (Når hun ligger i vogna sover hun stort sett uansett når det er) Og hun nekter å legge seg i kveld, så skal han få styre med henne alene.

Skrevet

Ikke tatt det med vilje?!?! Var han ubevisst da? Skjønner ikke hvordan det er mulig jeg, da...

Skrevet

Nei, han lånte det I morres da vettu, og så glemte han å legge det tilbake. (Han har mista sitt eget, går og venter på å få nytt)

Skrevet

Har gått over nå;) Blir fort dritsur, men det er like raskt over:)

Skrevet

For håpe han ser det på samme måten da;-) Og at ungen ikke sovna i vogna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...