silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 da var gutten endelig ute veide 4150 gram,var 37 rundt hodet og 51 cm lang gjett om jeg er stolt mor! Da har jeg ei nydelig jente og stolt storesøster og en fantastisk fin gutt i livet mitt, kan ikke få det bedre ellers ble han tatt med planlagt ks den 28.desember,9 dager før termin. Jeg ble lagt inn morgenen før, sent på kvelden fikk jeg rier(!) men ikke noe jeg ikke taklet uten smertestillende, men de ble vondere og jeg sov lite denne natta,veldig spent i tillegg,da dette var mitt første ks. Jeg ble trillet opp i 9-10 tida, spinalen satt,de bomma 3 ganger (!!!), men etter det var alt finfint Christoffer var ute kl 10:41 og jeg dro hjem fra barsel igår, så nå ønsker jeg dere alle lykke til videre med de små dere venter og skal storkose meg med mine her hjemme
melkekua™ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Gratulerer så masse med prinsen ) Kose dere masse nå!
jente08&jente2010<3 Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 grattis så mye:) det har jeg allerede sagt, men sier det igjen:)hehe...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 så skjønne dere er håper vi sees på dinbaby.no tar ei stund før jeg får tid å komme meg inn på nettet jevnlig tipper jeg,går i hundre her hjemme med rutiner som skal etableres etcetc. men vi prates jenter og igjen lykke lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 fikk du kateter? noen får kateter og andre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå